Oletteko käyneet Facebookin ennustajalla...

...minä siellä eilen käväisin. Siellä on kysymys listaa josta valita. Valitsin mitä viikon sisällä tapahtuu: Aikamoinen vastaus sieltä tupsahti kun vastailin kaikkiin kysymyksiin, elikkä: tämän viikon aikana minun lähisukulaiseni tai tuttavani kuolee tapaturmaonnettomuudessa. Jos teillä on facebook niin käykääpä kurkkaamassa sivustoa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.11.2009 - 21:20

tuo on niitä juttuja joihin en usko pätkääkään,
enkä pidä edes hyvänä viihteenä,
joten saa olla käymättä

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.11.2009 - 21:27

Siellä on paljon erilaisia juttuja mutta melkoisen ala-arvoista soopaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.11.2009 - 21:36

Kaikkea ne sinne laittaakin. Koskaan, ei koskaan ennustaja saa kertoa vaikka näkisikin oikeasti tuollaisen näyn ennustettavalleen kertoa sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2009 - 21:51

Ei kun on hölynpölyä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2009 - 22:04

Saahan sitä satuja kertoa..en halua kuulla niitä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2009 - 22:09

mä oon varmasti paljon parempi ennustaja kun joku facebookin ennustaja mutta mun hinnat onki sellaset 300€ /1 minuutti. TERVETULOA !!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2009 - 22:18

surullisinta on että jotkut herkkäuskoiset vielä ottavat tosissaan tuollaiset jutut

- jos minulta joku kysyis, sanoisin että jätä käymättä ja tee jotain hyödyllistä sen sijaan -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.11.2009 - 00:07

Koko facebook on hölynpölypaikka, samoin sen ennustajatkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 08:01

Höpö, höpö sanon minä. Koko naamakirja on humpuukia...levitellä nyt kaiken kansan tietoon, että meen suihkuun. Oikeasti pitää tosiaankin mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 10:31

Eipä ole ollut tarvetta tuollaisiin, eikä tule olemankaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 12:11

Minust tuntuu,ett miumau on aika ihastunut FBn,koska kommentoi tämäntästä sitä.Ennustajalla käynti FBssä,onpas haiska juttu,niinhän sitä sanottiin,et horoskooppi tietää kaiken-huomenna saat kirjeen tai et.Pidähän miumau pientä breikkiä sinne FBn,sä alat olla jo pikkuhiljaa aikamoinen FB-fani ja fanitatkin
ihan täydellä jo.
Vähän aikaa sitten sain uutisen,mun yks hyvinhyvä ystäväkin on liittynyt siihen,viimoseksi olisin olettanut näin(ollaan aina vähätelty FBtä) ja mullekin vedottiin tähän uutiseen!!Taidan sittenkin pysyä edeleen viimeisenä mohikaanina!