Tuntuuko teistä, että joulumainoksia alkaa tulla postin mukana vuosi vuodelta aina vaan aiemmin?

Avainsanat: joulumainoksia lokakuussa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.11.2009 - 22:55

ei tunnu

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.11.2009 - 18:08

EI tule mainoksia kun luukussa lukee Ei mainoksia Jos tulee syytän kotirauhan rikkomisesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2009 - 18:15

Kyllä tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.11.2009 - 18:23

En ole vielä nahnyt yhtään joulumainosta missään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2009 - 18:26

näyttää aikataulu olevan sellainen että suunnilleen samaan aikaa tippuvat viimeiset lehdet puista ja ensimmäiset joulumainokset postiluukusta

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.11.2009 - 18:55

Jo noita on kertynyt paperinkeräykseen vietäväksi asti. Citymarket jo pullollaan joulukoristeita ja joulukalentereita on ollut myynnissä jo muutaman viikon. Älytöntä suorastaan.!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2009 - 19:02

Valitettavasti tulee. Jotain osi asialle tehtävä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2009 - 19:13

Kyllä olen huomannut..että muutama mainos jo tullut..ihan liian aikaista tässä vaiheessa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2009 - 19:21

Rupee ällöttämään koko joulu,kun liianaikaisin alkavat hössöttämään joulusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2009 - 19:46

Antaa tulla vaan.Minua ei ainakaan ärsytä yhtään.Mainoksia on ihan mukava katsella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 08:33

Postiluukusta ei tule - tai enpä tiedä varmasti kun heitän kaikki kaupalliset mainokset suoraan lehtikeräyskassiin - mutta kaupoissa on joulu tullut vähitellen lokakuun aikana. Joulu(krääsä)-koristeosasto avattu tavaratalossa viime sunnuntaina jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 10:05

Kyllä niitä riittää taas jälleen kerran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 03.11.2009 - 13:34

Kyllä ja inhottaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2009 - 20:47

Ei ole ainakaan täällä viikkottainen roskapostipino kasvanut yhtään. Uskoisin että vasta parin viikon päästä tulee niitä 15 mainosta sisältäviä nivaskoita.