mitä tarkottaa rawwrr tai asd?? haluaisin tietää kun kaikki käyttää noita sanoja ja itse en tiedä mitä ne tarkoittaa.

Avainsanat: mitä tarkoittaa rawwrr tai asd ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.11.2009 - 15:08

Googletin asd:n ja tässä sulle muutakin "kivaa"luettavaa,KAIKKI ei kyllä käytä noita kirjainryhmiä,RÄYH=rawwwwwwrr!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 02.11.2009 - 13:12

Koitahan googlettaa molemmat sanat erikseen niin löytyy varmasti tietoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2009 - 13:48

ASD on lyhennys sanoista Atrial Septal Defect ja se tarkoittaa, että eteisten väliseinässä on aukko.
Siis sydämessä ei rakennuksessa.

Joku sanoi näin:"Eli asd tulee hymiöistä :A :S :D kun ei oikein tiedätä miten johonkin pitäisi vastata tai ajatella siitä.. eli asd = :A :S :D = :ASD = asd"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2009 - 14:03

murrrrr!!!
öh!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2009 - 14:18

asd, ne vain sopivasti ovat tuossa näppäimistössä vierekkäin :)
rawwrr, tulee mieleen jotain murinaa :D mutta en oo varma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2009 - 14:55

taitavat olla sellaisia hymiön kaltaisia lyhenteitä joille joka porukalla on vähän omat käyttönsä

minulle asd tarkoittaa lukkoperää (saks. das Automatische SperrDifferential)

ja

rawwrr näyttää olevan jonku facen nimimerkki , vois olla suomeksi yhtä hyvin mörö