Autonmoottori hajosi ostanko dieseli,bensa vai hybridi auton?edellinen bensa auto.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.11.2009 - 19:30

riippuu kait aika paljon siitä mihin ja miten paljon sitä autoasi tulet käyttämään, meikäläinen pikkaisilla ajomäärillään on pysytellyt toistaiseksi bensassa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.11.2009 - 19:39

Niinkuin valperi sanoikin aika hyvin. Jos joudut ajamaan paljon, voisi olla sähkö/bensa auto
harkinnan arvoinen, mutta vähille ajoille riittää minun mielestä ihan pikkuinen auto.
Jos on paljon rahaa käytettävissä niin sittenhän sillä ei ole paljon merkitystä minkälaisen
ajopelin ostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2009 - 21:23

hybridithän ne on tulossa, jos sulla on varaa ja urheilumieltä, osta sellainen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2009 - 21:45

Maakaasuauto jos on maakaasun tankkauspiste lähellä.
Biokaasuauto jos omalla maatilallaan pystyy itse valmistamaan tarvitsemansa biokaasun.
Asennuta nykyiseen autoosi ent. moottorin tilalle sähköauton laitteet
katso ERA-sähköautoprojekti, sähköautoprojekti
www.sahkoautot.fi/

Lisätty: 01.11.2009 - 22:28

www.hilavitkutin.com/2008/02...ahkoautoa/

Lähteet:
ajatuksia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2009 - 20:26

Ennusteen mukaan vuonna 2012 myydään jo tuhansia hybridiautoja. Hinta tosin tulee olemaan noin kaksinkertainen normiautoon nähden. Siinä vaiheessa kun tunnetut autotehtaat alkavat valmistamaan näitä hybrideja ne saavat kansan silmissä myös uskottavuutta. Toistaiseksi kun valmistajat ovat cincocareja, zongzongneja ja vastaavia outoja ei myynti tule olemaan suurta.