Minkälainen ilma on paikkakunnallasi?

Meillä Lappeenrannassa paistaa aurinko ,maassa on lunta mitä satoi eilenillalla,lämpömittari näyttää -2 astetta.

Avainsanat: aurinko lumi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.10.2009 - 09:42

Pilvinen taivas on ja lämpötila 0, ei tuule yhtään eli hyvä on ilma.

Kysyjän kommentti

Hyvä sää oli meilläkin.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 31.10.2009 - 09:29

Huomenta kissaäiti. Viitostien varrella paistaa aurinko ja 4.4 pakkasen puolella. Tuuleen jonkinverran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2009 - 09:31

Hyvä ilma, mutta säästä voimme keskustella?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2009 - 09:45

Aurinkoista Pyhäinpäivää vuoan kaikille, täällä Hesassa on +1 mittarissa, aurinko paistaa, jokunen valkoinen pumpulipilvi taivahalla tähän aikaan aamusta, fasaaneille viety pähkinöitä ja pikkulinnuille talipalloja ja auringonkukan siemeniä heitil oikein kotiin asti ;)
P.s. juups eikä ole lunta maassa.... eikä ylempänäkään.....hih..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2009 - 10:07

huomenta. aurinko paistaa, mut en tiedä kuinka paljon asteita.. mut kylmä kuiteskin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2009 - 10:24

Aurinko täälläkin päin näyttäisi paistelevan ja pakkasen puolella varmasti on, en tiedä minkä verran kun en nyt jaksa raahata itseäni lämpömittarin luo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2009 - 10:39

Pilvet ovat häipyneet,muuten sama kuin maarit3 kommentoi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2009 - 12:33

Tampereella aurinko iloisesti loistaa,
kolme plussa-astetta kuuran maasta poistaa.
Pian on jälleen marraskuu, pois aurinko sä lähdet.
Onneksi on jäljellä silloin kuu ja tähdet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.10.2009 - 13:07

Aurinkoinen raikas syysilma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2009 - 13:37

aurinko paistoi koko päivän,lämpöä noin +33

Lisätty: 31.10.2009 - 13:38

nyt illalla näytti +29

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2009 - 15:04

Aamulla oli pakkasta -8 astetta, kun töihin läksin. Aurinko paistoi koko päivän ja nyt on pakkasta-3.
Maassa ohuen ohut lumihärmä. Näyttää pakastuvan taas iltaa ja yötä kohti. Voi, että oon nyt kade tuolle munkille joka saa lämmitellä siellä Pattayalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2009 - 11:05

Aurinkoista, aamulla +4 astetta. Tämä on siis sää... huoneilman tilaa en tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2009 - 11:18

Pikkupakkanen, aurinko paistaa plvettömältä taivaalta jotenka ulkona on mitä ihanin sää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 18:57

Täällä on ollut oikeastaan koko viikon samanlaista eli pikkuinen pakkanen yöllä ja päivällä. Jos ei tuule niin päivät on ihan kivoja ulkoilun kannalta. Vieressä oleva joki aiheuttaa vaan sen että lähes aina on kylmä tuuli - ainakin tuolla rannassa.