En tunne suomalaisia enää.

www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa..../10/986831

Avainsanat: homoparit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.11.2009 - 08:52

En kannata kirkollista vihkimistä homoille. Silloinhan kieltäisimme uskontomme perusasiat. Avioliitto on kahden eri sukupuolta olevan liitto. Kun nyt ovat saaneet parisuhdelain, se riittäkööt. Voivat elää ihan vapaasti puolestani, ei se haittaa, mutta jossain raja on oltava. Rekisteröityneille, parisuhteessa eläville homoille voisi olla omaisuuden turvaksi erillinen pykälä laissa eli voivat periä toisensa(vai onko jo sellainen?).

Lähteet:

Kysyjän kommentti

Voi olla, että olen vanhanaikainen ja ahdasmielinen. Mutta ei vain pysty tuota käsittämään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.10.2009 - 09:02

En usko,et kukaan on huvikseen homo,sellaiseksi vain synnytään ja aina heitä on ollut,maailmansivu.Vihkimiseen minulla ei ole kantaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2009 - 09:04

Arkkipiispa Paarma on oikealla asialla. (Ei homoja kirkkoon.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.10.2009 - 09:42

Jokaisella on oikeus rakastaa ja tulla rakastetuksi. Ja avioliitto on suurin rakkauden tunnustus. Miksi me aina tuomitsemme?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2009 - 10:42

niii no asia ei kauheesti kiinnosta koska en usko itsekkään naimisiin menevän tai joutuvan, mutta oisko sitten helpompaa että ois vaikka homoille ihan omat homokirkot ja homopapit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2009 - 16:25

olematta nyt mitenkään kauheasti mitään mieltä tästä asiasta (tai ainakaan sanomatta sitä) toteaisin vaan että taas kanatti lukea tuokin artikkeli, opin uuden hassun hauskalta kuulostavan termin:

" sukupuolineutraali avioliittolaki "

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2009 - 18:54

Samanlainen oikeus heilläkin on rakastaa ja mennä naimisiin kuin heteroillakin,ihmisiä hekin ovat.Saako vammainen hetero pari mennä naimisiin? erillaisia hekin ovat.Lapsia en homo pareille suvaitse,mutta muuten heillä on mielestäni samat oikeudet kuin heteroillakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2009 - 05:05

En minäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2009 - 23:36

Samoin kuin valperi,kiinnitti minuakin tuo "sukupuolineutraali avioliittolaki" huomiota;elämme sukupuolineutraalia aikaa,alahan derrik vaan tottua nykymenoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.11.2009 - 03:30

Jep en minäkään ymmärrä enkä tunne suomalaisia. Liikaa vielä ihmisiä täällä ketkä eivät hyväksy homoja.
Onneksi koko ajan vähenee ahdasmielisyys maailmalla.