Menikö kesä mukvasti suunnitelmien mukaan vai jäikö kaivelemaan?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.10.2009 - 09:18

Tämä kesä on mieleenpainuva monessakin asiassa.Olen oikein tyytyväinen kesäämme.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.10.2009 - 08:09

Kesä meni paremmin mitä luulinkaan, sain pihani uudistettua kerralla. Ja ilmat olivat minulle sopivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.10.2009 - 09:39

Ei mennyt kesä niinkuin olisin sen halunnut menevän. Ehkä ensi kesänä sitten. Pianhan tuo koittaakin - 6 kuukauden päästä on jo vappu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2009 - 10:10

muuten paitsi olisin halunnut olla pidempään amerikassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.10.2009 - 12:37

Kesä meni ihan suotuisissa merkeissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.11.2009 - 03:32

Suht suunnitelmien mukaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 08:57

Kyllä vaan. Loma meni niinkuin suunniteltiin eikä mitään isoja projekteja ollut kotona meneillään joten ei niistäkään huolta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 18:42

Jäi aika paljonkin...
Tarkoitus oli päästä heittämään frisbeegolfia Saksassa ja Ruotsissa mutta ei sopinut aikatauluun vaikka ratojen vieressä olin. No, pikkujuttuja ja Saksan matkaa olen tässä pikku hiljaa buukkaamassa joten sitten kiekot mukaan ja radalle, Kellenhusen tavoitteena...