X
Kysytty: 31.10.2009 - 01:19

Apuja farkku koon löytämiseen...

Minkä kokoisten farkkujen täytyy olla?
Miten farkkujen koot menee (xx/yy), miksi puhutaan erikseen tuuma ja cm koista?

Jne.. Miten pystyn mittaamaan minkä kokoiset farkut minulle sopii?
Entä onko farkkujen tarkoitus pysyä ilman vyötä kiinni, kun tähän mennessä melkein kaikki farkkuni tippuvat ilman vyötä?

Avainsanat: farkut koot kokotaulukot kokot housut apuja x

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.10.2009 - 11:05

en oo ikinä löytäny sopivia housuja kokeilematta, sitten pitkän kokeilujen jälkeen löytyy hyvät ja niitäkin joutuu lyhentämään tai kääntämään 3-5cm, ja en muuten tykkää yhtään vaateostoksilla olemisesta. jos kaikki käyttäisivät talvella samanlaisia esimerkiksi pilkki haalareita ja kesällä kaikki ois ilman vaatteita niin ei tulis nii kauheeta stressiä vaateostoksista

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.10.2009 - 09:46

En osaa muuta neuvoa antaa,kun sovita ja sovita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2009 - 21:55

Täällä on erään ketjun liike josta olen löytänyt aina sopivat,myyjät palvelualttiita ja ensimmäiseksi lähden sieltä vaatteeni katsomaan.Yhtään hukkareissua en ole tehnyt mutta heräteostoksia kyllä. Kohtuuhintaisia laadukkaita tuotteita.Vihaan sitä ramppaamista ja sovittelua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2009 - 05:22

Farkkujen on istuttava päällesi, niin etteivät ne tipu ilman vyötä. Melkeimpä kaikki tunnetuimmat merkit ilmoittavat koot tuumina. Esim 36/32, eli 36 on vyötärön leveys, ja 32 lahken pituus. Ja farkkujen on tarkoitus pysyä kiinni ilman vyötä, vyö on lähinnä koriste.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 13:02

Tuumakokoja ilmoitetaan esim. näin W30 L32 eli vyötärö ja pituus tuumina, ei sentteinä.
Voit myös mitata nykyisten farkkujen vyötärön mittanauhalla ja lahkeenpituuden eli laita farkut lattialle, mittaa vyötärö etupuolelta ja haarasta lahkeensuuhun.

Jos farkut ovat sinulle liian isoja, kannattaa ehdottomasti käyttää vyötä tai ostaa pienempikokoisia. :)