Onko napsulaisilla viikonlopulle luvassa Halloweenjuhlia?

Ja laitatteko kotiinne jotain aiheeseen liittyvää rekvisiittaa?

Avainsanat: halloween

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.10.2009 - 13:34

Vanhin lapsenlapsi tulee ja häntä varten ulko-oveen laitoin luurangon roikkumaan, ja vampyyri hampaat otin esille, hän tulee myös hohtava luuranko puku mukana, ja naapurien muijilta peläyttää p...t housuihin. ei sen kummempaa juhlaa ole meillä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.10.2009 - 13:22

en laita jos ei sit nuo lapsenlapset keksi jotain kepposii mummin päänpenoks ...se jää nähtäväx sitten.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 13:22

no ei todellakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.10.2009 - 13:40

En vietä tuollaisia juhlia, kun tuppaa jäämään tärkeimmätkin viettämättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 13:50

Itse mene varsinaiseen "halloweenpartyyn",nimittäin duuniin elikkä takuuvarmasti ei kotona ole hömppäkamaa,enkä muutenkaan osallistu sen juhlistamiseen;ens viikolle jää kynttilän vientikin isäni haudalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 17:22

Ei vietetä meillä sellaisia juhlia,emme ole enää siinä iässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.10.2009 - 17:57

Ei taida olla tiedossa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 18:30

ei kotona eikä onneksi ole minnekkään kutsuttukaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.10.2009 - 19:12

Siinä on halloweeniä ihan tarpeeksi kun saunan jälkeen katson huurteisesta peilistä itseäni ja hörppäsen kylmän huurteisein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 23:26

ei ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2009 - 10:43

Ko. ajankohtaan oltiin matkoilla eikä muutenkaan olla halloweenhenkisiä. Vilnassa näkyi joitain mainoksia juhlista, eli nuorison illanviettopaikoissa oli sitä menoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 17:54

Ei ollut ja tuo rekvisiitta on edessä varmaan ensi vuonna - tämä meni vielä sivusta seuraten.