Hyvää huomenta napsulaiset .... oikein hyvää viikonloppua ja toivottavasti saatte siitä hauskan ja ikimuistoisen ...

mitenkäs sen aiotte nyt viettää kin ? nyt olen niin onnelinen , kun nukuin piitkäään aikaan tooosii hyvin ja saan isommat 9-13v kullan nuput mummilaan ... keksitään jotain hauskaa tekemistä ja tietty ruokaa , joista sain listan.. se on tälläinen perjantaina siis tänään..syödään savulohta ja muusia , lauantaina nakkeja ja muusia sunnuntaina lihapihvejä , mut en nyt tiedä käykö kokoperunat vai pitääkö olla muusia ...varmaankin muusia ...vielä muistutettiin et eisaa unhoittaa lauantaista nanapäivää ...et tässä nyt runkoa viikonlopuksi ...

Avainsanat: hauskaa viikonloppua ...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.10.2009 - 11:33

Päiviä kaikille ja oikein hyvää pyhäinpäivää ja viikonloppua muutenkin. Lähden tästä kohta iltavuoroon ja viikonloppuni on tavallinen, töiden merkeissä kuluu. Kotityöt on hanskassa ja hieman alakuloinen tunnelma noin muuten. Vilmalla kaikki hyvin, mutta ulos ei oikein mielellään halua mennä...ehkä jotenkin pelkää joutuvansa mieron tielle.

Kysyjän kommentti

vilmalle rapsutuksia ja kaikille napsulaisille , kuin myöskin sinulle ... oikein hyvää viikonloppua !

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.10.2009 - 08:59

Huomenta sinullekin, minulle tulee myös vanhin pikkuihminen yökylään, hohtavan luuranko puvun ottaa mukaan ja kaverinsa kanssa peläyttelevät ihmisiä illalla, halloween hauskutusta heillä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.10.2009 - 09:37

Huomenta ja oikein elämysrikasta viikonvaihdetta mummille ja lapsosille. Mummon muusi se on kaikkein parasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.10.2009 - 11:21

Huomenta sinulle myös. Tai puolipäivähän se kohta jo on. No kuitenkin kaikkea hyvää. Olet sinä onnellisessa asemassa kun saat lapsukaiset luoksesi. Nauttikaa yhdessäolosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 11:48

Keskipäivää kaikille ja vapaita,lököisiä viikonloppuja vapaalla oleville!Mulla sama vika kuin Mariaanalla näemmä eli työn raskaan raatajina,mutta meneehän se rutiinilla ja ainaskin itsellä on ruokahuolto taattu.
Älä Mariaana huolestu Vilman takia,kissat muutenkin haistavat tulevan talven ja käpertyvät lämpimään nurkkaan tai uunin pankolle,onhan kissa lämpimän asiantuntija.Selvästi huomasin kevään tulon,kun alkoi nokka ja viiksikarvat kääntyillä avonaisen ikkunan edessä ja pinkas Tarmo-vainaa ulos kirmaamaan kevään saapuessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.10.2009 - 17:59

Kiitoksia samoin myöskin sinulle!