Mariaana,minkä värisiä luulet Vilman pentujen olevan,kun ei isästä tietoa?Koska on H-hetki?Mulle sopii vain musta kolli-poika...

Avainsanat: vilman pennut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.10.2009 - 11:44

Jos nyt tuo Vilma synnyttää (on niin salaperäinen) niin veikkaan pentujen olevan monivärisiä, mutta punaista väriä löytyy mahdollisesti jokaisesta enemmän tai vähemmän. Keskustassa on nimittäin oikea hurmurikolli, puna-valkoinen väriltään. Vilma tuossa venyttelee ja huokaa, että miauu..sen näkee sitten, kunhan nyt vaan tässä jaksais tään masun kanssa pyöriä...
Vilma on oikein otettu, että pääsi napsulaisten maskottikisuksi. Tais olla paremminkin urotyö se puolen vuoden karkumatka, miauu.

Kysyjän kommentti

Mjauuuu;Vilma on meitin oma Napsu-kisuli,ihan minunkin vaikka mulle on Tramo-vainaa,edelleen se yks ja ainut,mutta jonain päivänä vielä mulle tulee Tarmo-kakkonen,musta kolli!Rapsuja ja silityksiä Vilmalle!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 29.10.2009 - 22:55

Taitaa olla enempi henk.kohtainen kysymys, mutta eikö olisikin nämä kolmiväriset kissat aivan ihania.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 23:22

jos tulis vaikka pinkkejä

(vaalenpunainen pantteri on nähty niillä kulmilla, oli etsiskelemässä sitä kadonnutta Ruokolahden leijonaa)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 08:01

eihän sillä väliä, kunpaa sukupuoltta ...kunhan vaan ovat terveitä.... sanoo minun kaksi tulevaa äippä ystävää, joilta kysyin kunpaa sukupuolta heitin ootamat vauvelit ovat ....he siihen noin vastas... niin kait vilma kisukin on sitä mielt , et ei sil väril välii, kuhan poikaset ovat vain terveitä... vai mitä vilma kisu.... :) vilmast on tulossa oikeia napsun maskottikisu .. on hän niin urhea kisu ...