Onko oikein että perhepäivähoitaja kulkee edellä ja paaperot sitten tulevat miten sattuu perässä?

Näen melkeimpä päivittäin erään ao. henkilön tekevän näin. Hän tulee esim. suojatietä ensin katsomattakaan taakseen ja sitten nämä piiperot tanttaroivat perässä. Myös kännykkään puhuminen on hyvin tuttu näky ja ne paaperot...

Avainsanat: perhepäivähoitaja lapset turvallisuus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 30.10.2009 - 11:17

Ei tosiaankaan ole oikein. Jos hän on yksin, niin pitäisi olla lapset siinä käden ulottuvilla kaikki, eikä antaa heidän yksinään taapertaa kuka missäkin.

Kysyjän kommentti

Kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.10.2009 - 23:07

noh ei todellakaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 23:08

no ei varmasti ole oikein ja tuohon voisi jo joku puuttuakin

linkissä esimerkkikuva kuinka meilläpäin liikutaan :

valperi.blogspot.com/2009/05...litys.html

Lisätty: 30.10.2009 - 00:23

kuvassa ei näkynytkään, mutta siinä on aikuinen narun kummassakin päässä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 23:56

Ei tietenkään,vastuuhenkilö on kuralla;valperin kuvassa esimerkillinen tapa.Samaa ihmettelen ma,kun rouva tulee lastenkärryjen kanssa ja ylittää katsomatta ympärilleen,monesti meinannut tokaista rouvalle,että helppohan sun on ylittää,kun on hyökkäysvaunut edellä.Ei vaan,se on ihan kuin tuurilla seilaamista monien liikkuminen liikenteessä,ihan sama onko ratin edessä kuin takana.Nimim.samoin kivikylän kasvatti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.10.2009 - 01:30

Ei ole oikein. kun minä olin päiväkodissa hommissa aina kulki yksi edelle yksi keskellä ja yksi takana kun ulos lähdettiiin jonnekkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 08:20

Naiset edeltä, vaikka heikoille jäille! Kreikassakin nainen kävelee aasin edessä miinanpolkijana ja ukko istuu aasin selässä, ettei mene perhekalleudet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 13:02

ei todellakaan ole oikein. kaikkia niitä päseekin hoitajaksi. Yleensä lapset pitäs laittaa edelle kävelemään tai sit vierelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 16:55

Tosi törkeää. Siihen pitäisi puuttua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 14:52

Tuollaisia karavaaneja en ole kaupungissa nähnyt, ymmärrettävistä syistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 17:31

Ei ole kovin ammattitaitoisen kuuloista.
Lain puolesta yhdellä hoitajalla saa olla 4,5 lasta päivässä hoidossa. Eli toisin sanoen 4 kokopäiväistä ja 1 puolipäiväinen. Olen nähnyt isompiakin ryhmiä sillä ei noihin taida kukaan puuttua ellei mitään vakavaa satu.