Puhutko unissasi?

Suvussani on eräs mieshenkilö joka on hiljaa koko vuoden muuten, mutta aina joulun tiennoilla nousee istumaan sängyssä ja rupattelee unissaan vaimonsa seinälle laittamalle tonttutaululle. Kun vaimo ottaa taulun pois nukkuu mies taas aivan hiljaa ja makuuasennossa seuraavaan jouluun.

Lisätty: 29.10.2009 - 23:15

Isäntä sanoo minunkin puhuvan, mutta miten ihmeessä hän sen voi kuulla kun kuorsaa melkeimpä koko yön - en ymmärrä!

Avainsanat: unissapuhuminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.11.2009 - 02:41

Liekkö hänellä jotain kivoja lapsuuden muistoja tonttutaulusta, kuulosti hauskalta.
Nykyään en puhu unissani, murisen ja ynisen joskus jos suututtaa tai nenä on tukossa. Ukkoni höpisee unissaan yleensä humalassa. Se ei olisi ainakaan lasten kuultavaa. Unissaan puhuminen ei ole kovin kauheaa, uni luo eri näkökantoja kaikkiin asioihin ja emme voi muodostaa kovin pitkiä lauseita silloin. Hassua vaan kuunnella toista.

Kysyjän kommentti

Kitos

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.10.2009 - 23:07

joskus humalassa kuulemma.. en muuten

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.10.2009 - 23:20

Olen joskus havahtunut hereille, kun olen jotain höpissyt. Ilmeisesti puhun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 23:21

joskus kasvuvaiheessa oli kuulemma tapana, muttei enää , ei kuorsaamiselta kerkiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 00:01

En kuorsaa,joten pälätän joskus ja sekin ihan puuta heinää,mutta kävele en unissani enkä siirtele tauluja seinältä toiselle niinkus yks tuttu tyttö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 00:56

No hitto kun tulee kaikki salaisuudet julki

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.10.2009 - 01:30

Välillä puhun, pakko myöntää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 13:04

Kyllä sitä välillä tulee puhuttua unissaan.Ainakin toiset ovat niin sanoneet et puhun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 23:36

puhun :/ ja ne unet jotka liittyvät töihin niin niitten aikana oon periaatteessa hereillä ja tajuan kaiken, mut kestää vaan hetki tajuta että on yö ja muistan siis kaiken aina niistä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2009 - 01:11

enkait MINÄ sitä tiedä XD

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2009 - 07:45

en tietääkseni.(onneksi)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 17:24

En puhu enää.
Joskus nuorempana kävin liian vilkasta päivää yöllä läpi kuten pienet lapset tekee, mutta en örise enkä kuorsaa enää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 11:52

Niin minulle on kerrottu.