Miksi täällä 40 rajoituksen alueella ajetaan ylinopeutta ,melkein joka päivä? Tällä on ihmisillä pieniä lapsia vielä joku jää

auton alle kun hurjastellaan.En ymmärrä sitä kun rajoituksia ei noudateta. Täytys ilmoittaa poliisille et täällä hurjastellaan tehoisiko sais nähdä.

Avainsanat: miksi rajoituksia ei noudateta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.10.2009 - 00:46

Mikäli resursseja on niin valvontaa pitäisi tehostaa taajamissa eikä 80-100km/h alueella. ssatu kin olet niin nuori että koita keventää sitä kaasujalkaa ja opettele sitä auton käyttytymistä pakkotilanteissa.Mikäli vakavaa sattuu niin luultavasti se se seuraa siunua Floridaankin..

Lähteet:
Ei säännöt ole rikottavaksi

Kysyjän kommentti

Kiitos Timppa sinulle parhaasta vastauksesta.Olet aivan oikeassa tämän asian suhteen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 29.10.2009 - 22:42

Ihan samaa kauhistelen minäkin täällä meillä. Pahimmalta tuntuu kun tiedän hurjastelijoita, joilla itselläänkin on pieniä lapsia.

Lisätty: 29.10.2009 - 22:48

Ei mitenkään moitteena ssatua kohtaan, mutta taajamanopeudet ovat aivan paikallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 22:43

Ilmoitahan viranomaisille ja kysy niiltä autoilijoilta;asennevammaa potevat ,monet muutkin,se on fakta juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 22:43

ite teen just noin, myönnän.. nopeusrajoitukset on mielestäni turhan alhaisia joissain paikoissa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 22:56

ja tilanne vaan pahenee ellei siellä välillä sakoteta oikein kunnolla (työpaikan vieressä oli kolmenkympin rajoitus, nopeudet nousivat viikko viikolta kunnes saatii seriffi paikalle ja iltapäivän suurvoittajat olivat kaksi 70 km/h ja yksi 65 km/h) , pari päivää valvontaa (ja korttien keruuta) ja sitten olikin jo rauhallinen raitti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.10.2009 - 23:18

Yleensä aina odotetaan sen pahimman tapahtumista, sitten vasta asialle tehdään jotain. Ilmoita vaan poliisille. Jospa tarkkailisivat vähän tilannetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.10.2009 - 01:30

Koska ihmisillä on jotain suuria lukihäiriöitä tai asennevammaisuutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 08:52

Kannattaa ilmoittaa asiallisesti paikalliselle poliisille, ei se oikeasti auta jos vain täällä Napsussa harmittelee. Jos on mahdollisuus kirjoitella vaikka paikalliseen lehteen, niin ei se ainakaan haittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 17:22

Pohjois-karjalassa on tilanne ihan samanlainen kuin jossain klaukkalassa tai vääksyssä.
Liikennesääntöjä ei kunnioiteta kun poliisia ei näy missään. Voi vapaasti hörhöillä kun paikalle tulo kestää joskus jopa tunnin. Aina ei voi vedota siihen resurssipulaankaan, mutta kyllä jossain on vikaa ja pahasti jo kärähtää vuoden aikana ratista 37 kertaa.