Harrastatteko avantouintia? Täälläpäin avantouintikausi on jo alkanut ja onkin helppoa kun ei tarvi jäätä särkeä. Itse en harrasta

Avainsanat: avantouinti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.10.2009 - 12:02

Valitettavasti täällä se mahdollisuus on liian kaukana vaikka joki onkin aivan vieressä. Espoossa asuessani kävin muutaman talven enintään viikon tauolla avannossa. Samoin kaverin mökillä Kangaslammilla kävin päivittäin uimassa tammikuun alkuun loppukesästä, tammikuussa oli jää sen verran paksua että emme saaneet sitä enää auki vaan harrastus piti keskeyttää ja muuttaa kylmästä sekä huterasta ja hatarasta mökistä kaupunkiin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.10.2009 - 21:21

Ei ole "pälkähtänyt päähän", vaikka meren rannalla asutaankin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.10.2009 - 21:21

Eeiiii, kuka ihme menee vapaaehtoisesti jääkylmään veteen - en minä ainakaan niin kauan kuin on mahdollista uida lämpimissä merivesissä talvella. Hieno ja terveellinen harrastus avantouinti on ja minullekin olisi todellakin tarpeellinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 21:36

Uhmapäissäni muutaman kerran talvessa tulee käytyä avannossakin, muttei sitä nyt harrastukseksi voi kutsua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 21:48

En harrasta kauhistuttaa pelkkä ajatus kylmästä vedestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 22:36

en ikinä menis avantoon

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.10.2009 - 22:38

Harrastaisin jos olisi tässä lähellä avanto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 23:13

en harrasta, olen sen verran kokeillut jot ei ole mun laji

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 00:09

Putosin teininä laivaväylällä jäälohkareiden sekaan,selvisin säikähdyksellä ja säästyin selkäsaunalta,mutsi kyllä illalla ihmetteli,kuinka mun turkishattu oli märkä,mutta kait vesetin et,satoi niin paljon lunta tai sainko lumipesut?Senjälkeen en ole mennyt kylmään veteen,melkein sanoisin ei alle 25asteiseen ;-D.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.10.2009 - 01:34

en harrasta. hurr

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 09:50

en, mutta olen kokeilut , tosi kylmää on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 11:55

En menis avantoon.Olen vilukissa.Uimahallia harrastan.