Mitä mieltä olet Miina Äkkijyrkästä?

Minusta hän on ihana persoona ja lehmien vilpitön ystävä.

Avainsanat: miina äkkijyrkkä taiteilija

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.10.2009 - 21:06

On kyllä PERSOONA.
Mitähän kävisi jos Kissaäiti tai Matvei perustaisi lehmillensä "oleskelutilat" Helsingin kaupungin alueelle? Onnistuisiko kumpikaan meistä vetkuttelemaan niin hyvin kuin Miina Äkkijyrkkä?

Kysyjän kommentti

Ei varmasti onnistuttais,mutta Miina sen homman osaa.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.10.2009 - 21:11

Sutki akka ja osaa pelata mediapeliä, enpä usko että monikaan naapurikseen haluaisi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 21:14

Tosi upee ja taitava taiteilija. Vähän kyllä äkkijyrkkä, mutta ehkä juuri siksi taiteilija.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.10.2009 - 21:16

Mahtava ja rohkea suomalainen nainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 21:18

Hän on entinen Liisa Loiva.
Suomen nautakarjan "kyyttöjen" puolesta puhuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 21:46

Lissu/Miína on tosi nainen,hieno rehellinen taiteilija.Tykkään tyypistä,sata kertaa parempi,että kyyttökarja märehtii niillä alueilla kuin rakennettais(rakennetaan)betonibunkkereita ja kansaa asuu kuin pipaa;

Suomen Monacoon,jossa kauheasti eri kansallisuuksia,eikä kukaan maksa veroja(=Vuosaari)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 21:51

Minusta aika hurja suustaan tämä henkilö luulin kerran et onko toi akka ihan normaali ollenkaan .Kun puheet oli aivan kauheita. Oli muuten tossa ilalla ohjelma telvisiosta juuri tästä ihmisestä. Mieheni vähän aikaa katsoi sitä kanavaa mutta sit kyllästyi kuuntelemaan sen puheita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 21:55

Minulla on unelma, että saisin yhden hänen peltilehmistään pihalleni..pidän Miinasta kovasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 21:57

Loistava tyyppi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 23:14

hassu mummo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.10.2009 - 11:07

Ristiriitainen henkilö. Toiset pitää, minä en kauheasti. Mutta se, että ajaa sitä kyyttökarjan asiaa, on ihan OK.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 16:50

Eläinrakas taiteilija.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2009 - 11:27

Oikealla asialla mutta tapa jolla sen esittää on väärä. Näin ollen hänen hommissa tuppaa käymään aina hieman ohraisesti. Vaikka kuinka raivostuttaisi olisi hänenkin parempi niellä kiukkunsa eikä rähjätä aina kaikille, se ei edistä yleensä asiaa positiiviseen suuntaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2009 - 18:51

Miina on persoonallinen kyytöjen suojelija persoona joka tekee upeaa lehmätaidetta omalla jäljittelemättömällä tavallaan.