Vietkö pyhäinpäivänä kynttilöitä haudoille?

Me viemme ainankin meidän molempien isille.

Avainsanat: pyhäinpäivä kynttilät

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.10.2009 - 21:00

Aikomus on viedä sukulaisteni haudoille kuten olemme tehneet.nyt teen sen yksin ja yksi hauta vielä lisää ikävä kyllä.

Kysyjän kommentti

Veimme isäni haudalle kynttilän,ristikangas oli hyvin kaunis,kun siellä paloi tuhansia kynttilöitä.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.10.2009 - 21:02

Kyllähän se tapana on ollut ja niin teemme tänäkin pyhäinpäivänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 21:06

kyllä vaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 21:14

yksi niistä harvoista tavoista jotka ovat säilyneet vuosikymmeniä, poikkeuksetta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 21:18

Kyllä viemme kynttilät, tai onko se nyt lyhty muovinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.10.2009 - 21:18

Rakkaitteni haudat ovat niin kaukana, että poltan kotona heille yhteisen kynttilän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 21:37

Vien ens viikolla isän graniittikiven viereen kynttilän ja tarkistan onko minipullo Chivasia tallella lyhdyssä(kesällä vielä oli ja on ollut jo 5vuotta).Harmi (olen työssä)sillä Hietsu on tosi kauniin valoisa
illalla,kun joka puolella on kynttilöitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 21:54

No aika harvoin on silloin viety kynttilöitä.Mutta sit joulu aattona viemme isiemme haudoille ja muiden sukulaisten haudoille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.10.2009 - 22:22

En vie, ovat sen verran kaukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 22:37

en vie

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 23:15

en

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.10.2009 - 01:34

en

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2009 - 11:29

Vien yhden ja vaikka kohde on paljon kauempana on lähes jokaisella hautausmaalla paikka johon voi laittaa kynttilän, jonkinlainen "kaukana lepäävien" muistomerkki.