Tähän jatkoksi, mikä on mielestännen hyvä palkka euroina

...en nyt tarkoita ihan upporikkaita johtajia, mutta ihan normaalia palkansaajaa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.10.2009 - 22:41

ois sellanen reilu 3000e ihan kiva

Kysyjän kommentti

Olen samaa mieltä, kumpa vain saisikin tuommoisen palkan. Kiitos vastauksestasi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.10.2009 - 08:58

hyvä palkka on kaverilla joka tienaa (ansiotta) jonkin verran enemmän kuin minä, paljonko se on euroina, en tiedä kun palkkatiedot ovat luottamuksellisia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 10:09

Palkan suuruutta arvioidessa pitäisi aina ottaa huomioon panos/tuotos-suhde.
Tein itse 2 kuukauden ajan tarkkaa työtuntiseurantaa omasta työajastani.Toisena kuukautena tein töitä 241 tuntia, toisena 287 tuntia....Nuo työtunnit eivät sisällä matka-aikoja, esim. automatkoja, lentokoneessa istumisia yms. Noita lentomatkojakin oli kyseisinä seurantakuukausina toisena 8 kpl ja toisena 10 kpl yhdensuuntaisia lentoja/kuukausi.
Niin, että aika pieneksi tai ainakin hyvin kohtuulliseksi se minun laskennallinen tuntipalkkani muodostui k.o. kuukausina, olkoon se kuukausipalkkani mitä hyvänsä, koska en saa ylityökorvauksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
X
Vastattu: 29.10.2009 - 10:28

Vähintään 2500e. 3000-3500 saa jo jonkinlaista elämänlaatua ja +4000 toki kelpaisi, mutta rehellisesti se olisi liikaa ellei ole perhettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.10.2009 - 11:45

Jos edes tonnin saisi kuukaudessa, olisin ikionnellinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.10.2009 - 12:42

Kunnon kuukausipalkka. Olisi jos saisin sellaisen niin reilusti yli 2000,- , mutta kun ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 13:18

Tosiasiassa ihmiset eivät ole yleensä tyytyväisiä. esim. Huomenna saisit vähän paremmin, viikon päästä se ei enään tunnu miltään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 13:42

10000€ kuussa niin vois matkustella ja syödä mitä huvittaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 13:51

1€ enemmin kuin normaaliin lämiseen kuluu rahaa matkoineen ja pikku huvutuksineen.ei mitään suunnattomia summia,mutta että saa nykyisen elintason säilymään.Ei tietysti paha jis sukanvarteenkin jäisi jotain yllättäviä menoja varten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 16:18

Mie oisin jo 2000 euroon tyytyväinen...kuopassa ollaan ja työ on raskasta niin henkisesti, kuin fyysisetikin. Ennen muinoin oli parempi palkka, mutta vaihdettuani tälle hoiva-alalle palkassa menetin aika paljon...mut muuten tunnen saavani enemmän nykyisestä työstä. Kunhan tässä nyt sitten pääsee sinne lisäansioita kaivamaan elikä niihin kultahommiin Lappiin niin jospa sen jälkeen sais särvintäkin leipänsä päälle....tai sitten menee entisetkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 18:52

silloin pidän palkkaa hyvänä kun mielestäni vastaa tehtyä työtä, riittäkö se sitten toimeentuloon onkin jo toinen juttu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 20:44

Olen nykyiseen palkkaani suht koht tyytyväinen, vaikka se ei huima olekaan. Ihan perusjuttu. Aina on nostettu kun olen perustellusti lisää pyytänyt. En usein, mutta jos työ on tullut vastuullisemmaksi tai jotain vastaavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2009 - 13:18

Kakkosella alkava mutta toki varsinkin velaton pärjää kyllä vähemmälläkin.
Raha ei ole itselleni ollut koskaan tärkeintä työssä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2009 - 14:22

Mahdotonta ottaa kantaa asiaan kun erilaisella koulutuksella saa erilaista palkkaa.