Harmittaako mikään tällä hetkellä?

Minua harmittaa kaikki asiat. En ehdi tehdä koulutehtävääni valmiiksi perjantaiksi, ukkoni ajoi kaverini auton kappaleiksi sunnuntaina. Rahattomuus, pitkä koulumatka (1h/sivu), väsymys, ajankäyttö, meille ei tule lämmintä vettä, ei sisävessaa aikä suihkua, huono talo, autoni pakoputki on rikki, yms.yms. Väsyttää tällainen jatkuva asioiden toimimattomuus, vaikka haluan päästä elämässä eteenpäin. Pitäisiköhän kääntää kaikelle vanhalle selkänsä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.10.2009 - 07:39

Huomenta sinulle ja muillekin. Toivottavasti asiat järjestyvät ja joskus elämässä joutuu ratkaisujen eteen. Pitää olla rohkea ja kuunnella sisintään. Kannattaa myös istua yhdessä ja yrittää puhua kaikki asiat, tehdä ikään kuin inventaario tai tilinpäätös. Mitä on ja mitä haluat/haluatte olevan ja kuinka siihen päästään. Omasta opiskelusta muistan myös kaikki vaikeudet koska rahaa ei ole ollut riittävästi milloinkaan. Söin pelkkää kaurapuuroa monta viikkkoa, oli velkaa ja välillä tuntui, etten selviä. Tulisi pitkä tarina, mutta jääköön nyt kertomatta. Monet itkut tuli itkettyä ja monesti meinasin luovuttaa, mutta silloin kun tuli se oikein vaikea paikka asiat alkoivatkin ratketa yksi toisensa jälkeen. Se vaatii itseltäkin jotain, kompromisseja, luopumista jne. ja nyt ammennan voimaa niistä kokemuksista. Ne ovat kääntyneet voimavaraksi nykyiseen elämään. Vieläkin maksaa kitkutan opiskelun aikaan syntynyttä velkaa joka, jos Luoja suo on ensi toukokuulla maksettu kokonaan. Ajatusmaailma on muuttunut..heh, heh, vanhetessaan viisastuu, mutta ei minua harmita tällä hetkellä. Kadonnut kissa ilostutti elämämämme löytymällä eilen. Sinulle toivon voimia ja rohkeutta tekemään oikeita ratkaisuja. Muista, että itse on pidettävä huoli omasta elämästään. Sitä ei tee kukaan toinen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.10.2009 - 03:07

ei harmita,hieno päivä tulossa nyt +28

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 04:55

Ihan vähän harmittaa kun pihalla on niin paljon haravoitavaa ja piha on epäsiistin näköinen, kyllä tilanne tänään korjaantuu kun laitan haravan heilumaan niin sitten ei harmita mikään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 05:34

Opiskeluaika on väliaikaista ja näin jälkikäteen muistellen sitä helpointa ja mukavinta aikaa elämässä.
Lohduttiko tuo yhtään?
Minua harmittaa, kun en saa nukuttua kun joka asennossa kolottaa.
Sinulla ne harmit ovat toivottavasti vielä kaukana tulevaisuudessa.
Tulisi jo aamu, että pääsisi tekemään jotain järkevää. Näin yöllä ei oikein kehtaa rymytä, ainakaan rälläkällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 09:02

Harmittaa, en ole koko viikolla ollut koulussa sairauden takia.
Kuulostaa ehkä rennolta ja mukavalta, "mitä harmittelemista tuossa on?"
Mutta nyt on hirveä kasa tekemättömiä tehtäviä joita en yksinkertaisesti osaa kun en ole oppitunneilla ollut. Ja ensi viikko on koeviikko, joten se ei tee tästä asiasta yhtään helpompaa!
Että kyllä joo harmittaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 10:12

Uusi esimies, joka ei vaikuta tehäväänsä alkuunkaan pätevältä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.10.2009 - 11:42

Pikkuasiat harmittaa, mutta niistä aina selviää. Ei nyt mitään suurempaa murhetta tällä hetkellä. Rahattomuus, jos sitä voi harmituksen aiheeksi sanoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.10.2009 - 12:37

Hukkaan mennyt raha ja kymmenen hoitokertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 17:20

aikasemmista harmeista on päässyt eroon eikä uusiakaan juuri ole kertynyt, eli kohtuullisen hyvältä tuntuu

- asioilla on tapana järjestyä, aikanaan -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 21:22

Tällä hetkellä on kaikki ihan normaalisti, eli minua ei harmita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 22:41

joo itse asiassa aika paljonkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.10.2009 - 01:41

Eipä harmita juurikaan., paitsi talven tulo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2009 - 01:39

piti perua maata näkyvissä-festareille meno :''''(