Jaa-a, jokohan on possuflunssa iskenyt tälle tytölle?

Maanantaista asti kuumetta ja yskää ja kurkkukipua. Juttelin äsken terveydenhoitajan kanssa ja tänään sitten yhdeltä terveyskeskukseen testeihin. Tässä alkaa jo melkein tulla ikävä kouluun.

Lisätty: 30.10.2009 - 15:39

Ja niinhän se sitten oli sikainfluenssaa, tänään tuli tulokset. Nyt se on sitten sairastettu, pienet sille! Tänään pääsin kouluunkin, olen jäänyt kamalasti jälkeen ja ensi viikolla on koeviikko, voi ei...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 28.10.2009 - 09:04

Toivotaan että on sitä tavallista syysflunssaa. Hyvä että kuitenkin pääset testeihin. Kyllä sinä sinne kouluun vielä ehdit ja sitten onkin paljon juteltavaa tauon jälkeen. Pikaista paranemista sinulle.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.10.2009 - 09:36

mulla ihan sama juttu oon vaan ollu kipee jo perjantaista lähtien.Ja eilen kävin testeissä niin ei oo vielä tullu tulokset kun ne tulee vasta torstaina.että on todella mahdollista että meillä on possunuha :(:

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2009 - 12:21

jotenkin hyvä , jos alkaa oleen paremmalla puolla ja ois sit ollut possulentsuu , niin ei se ainakaan uudelleen teille tule , jot te ette ainakaan tarvii sitä rokotusta jos nyt sairastatte sen lentsun.. , tämä vaan tällänen pien positiivinen lohdutus teille kummallekin.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2009 - 13:08

Toivottavasti se on vaan ihan tavallista flunssaa. Minä en taida saada edes rokotusta kun en kuulu niihin henkilöihin jotka kuuluvat sen piiriin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 28.10.2009 - 14:12

toivotaan nyt ettei ole possuflunssaa, kaveri juuri sairastui.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.10.2009 - 14:25

Parempi hoitaa ensin itsensä kuntoon. Se koulu kyllä pysyy siellä, ja sinne ehdit kun olet terve. Jälkitauteja ei kannata hankkia menemällä liian aikaisin kouluun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2009 - 15:01

Parane pian ja hyvä,et siut testataan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2009 - 15:39

Joka tapauksessa pikaista paranemista sinulle. Tänne maallekin se tauti taitaa hiipiä...yhtään varmaa tapausta ei vielä ole, mutta testejä ovat tehneet ja tuloksia odottelevat. Meitä hoitsuja rokottivat eilen ja ensi viikolla lisää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2009 - 17:08

Olen ollut kaksi päivää ilman ääntä(mieheni on ollut ilahtunut). Kävin eilen lääkärissä. Siellä oli asianmukaisesti ohjeet oven pielessä.Myös suusuojat. No. Laitoin tietenkin sellaisen. Kun sitten vihdoin ja viimein pääsin sairaanhoitajan vastaanotolle.Ensin sanottiin , että suusuojan voi ottaa pois.Sitten hän laittoi minut lääkärin jonoon.Olin kaikenkaikkiaan melkein 5 tuntia sillä asialla. Olisin ehtinyt mennä bussilla läheiseen kaupunkiin ja tulla takaisin , tuossa ajassa.Lääkkeeksi sain jotain mikstuuraa, ja ilmoituksen : tätä on nyt niin paljon liikkeellä.Voi yhden kerran. Maksulappu annettiin kyllä heti kouraan. Sanoisin, että tyhjästä.Ei kokeita, ainoastaan keuhkojen kuuntelua. Kuulemma normaalit. Epäilen kyllä, sillä kun yskin, niin tuntuu kun koko kroppa lähtisi lentoon. Jos vaan jaksan, niin menen seuraavan kerran merta edemmäs kalaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 17:27

no jos se sattuisi olemaan sitä itseään, niin tuskinpa sinulla suurempaan huoleen kuitenkaan on aihetta ja otahan sellainen positiivinen kanta, että kohta se sinulta kärsittynä ja ohi, voit kaikessa rauhassa elellä sitten kun muut kärvistelevät flunssan kourissa