Lintsaavatko lapset liikaa koulusta?

Minusta lintsaavat.Itse en ole IKINÄ lintsannut kun olen 4lk.Mutta kun aina käyn esim.habbosa aamulla ennen koulun lähtöä niin kaikki sanoo että ne on kipeitä paitsi niin moni ei voi olla mutta jotkut kyllä paljastavat että he lintsaavat.Miten niitten vanhemmat antaa mun ei ainakaan anna enkä oo lintsaaja tyyppiä :).

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 27.10.2009 - 20:03

Monen vanhemmat ovat töissä eivätkä välttämättä tiedä että lapset lintsaa. Ei kai koulu niin kehno paikka ole, ettei siellä viitsisi käydä. Hienoa että sinä olet reipas ja käyt koulussa kiltisti.

Kysyjän kommentti

Olit vastannut hyvin,reippaasti ja rehellisesti ja pisteitä saat myös siitä että sanoit minua reippaaksi.

uskon että sinäkin olet ollut koulu aikoina.

ONNEA! :).

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 27.10.2009 - 20:17

Olen kuullut myös, että jotkut lintsaavat jatkuvasti. Mutta se kostautuu myöhemmin kun arvosanat jäävät huonoiksi, eikä sitten myöhemmin saa jatko-opiskelupaikkaa eikä näin ollen kunnon ammattia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2009 - 07:10

Ei kannata lintsata, kyllä siellä jotain ooppia saa tämän elämän varrelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2009 - 08:58

Itse en ole varsinaisesti lintsannut. Nyt tosin olen jo kolmatta päivää koulusta pois, johtuen sairaudesta, ei lintsauksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2009 - 13:26

Ei anakaan meidän lapset lintsaa koulusat. Kun tietävät kyllä mitä siitä sit seuraa jos niin tekee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 28.10.2009 - 14:15

Kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2009 - 16:35

Minun lapsi ei yhtään ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2009 - 19:33

Eivät lintsaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2009 - 20:41

Tämä lintsaaminen on yksilökohtaista. Valitettavasti lintsaamista tapahtuu, mutta toivon, että Sinä olet reipas koululainen ja hoidat velvollisuutesi näpäkästi, kuten jo kerroitkin.

Vanhempia on helppo sumuttaa silmiin ja joitakin vielä helpompi, mutta lintsaamisen ja muun kielletyn tielle kun lähtee, on vaikeampaa palata takaisin. Pysy vain napakkana!!! Kaikkea hyvää koulunkäyntiisi!!!