Täytyy kysyä napsulaisilta...Nyt se välähti...

...kun kun pitäs nyt puristaa itsestään ja aivosopukoista joku ajankohtainen pakina täksi päiväksi,
ei nyt lähde koneisto millää käyntiin. Jospa ystävälliset napsulaiset auttaisivat taas. ps. ei politiikaa.
Täällä muuten sataa eikä voi lenkillekkään lähteä.

Lisätty: 27.10.2009 - 10:03

Huo. tuosta lehtipuhallinkoneesta en uskalla kirjoittaa mitään kun viimevuotinenkin kirjoitus on heidän muistissaan, elikkä he suuttuivat.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.10.2009 - 09:53

No kirjoita vaikka siitä sateesta! Miten erilaiselta sade tuntuukaan oikealla kesähelteellä, syksyisenä päivänä, talvipäivänä ja keväällä, kun luonto taas herää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.10.2009 - 09:54

Kirjoita ajankohtainen pakina,vaikka limalehtien keruusta kaupungin kaduilta;mikä turvallisuusriski kansalaisille.
-Loistava idea VV,mutta ei kai ne märkiä lehtiä yritä puhaltaa.Miumau,kirjoita räppi!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2009 - 09:58

kirjoita pakina tuosta 'Helvetin pasuunoiden pauhusta' eli siitä saatanallisesta metelistä jota huoltomiehet, talonmiehet jne. lehtipuhaltineen nyt aiheuttavat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2009 - 10:07

tän päivän kuuma sana on pussulentsu ja rokotukset sen....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2009 - 10:45

positiivinen juttu sadepäivästä, mitä kaikkea hyvää siitä seuraakaan, sateen yhtenä siunauksena voi pitää esimekiksi sitä että nuo 'Helvetinpasuunat' (lainaus vv) vaikenevat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2009 - 13:48

Kirjoita näistä armeijan puhaltimista.
www.aamulehti.fi/uutiset/kot...ina/159549
Lue sieltä alhaalta ne lukijoiden kommentit myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2009 - 13:36

Kaupungissa asuvana kirjoittaisin jalkakäytävillä päivästä ja viikosta toiseen lojuvista, puista tippuneista lehdistä jotka ovat turvallisuusriski jalankulkijalle. Tulee miettineeksi eikö kaikilla taloilla ole kuin jokin erittäin supistettu huoltosopimus ja kaduthan täytyy pitää puhtaana.
Mutta jos on pakinasta kyse vähän vaikea tuosta asiasta saada mitään irti paitsi jollain kuvitteellislla esimerkillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2009 - 20:45

Vaikkapa seuraavaksi viikoksi fiktiota; Mitä höylättyä Matin nurkista löytyikään? Kuva vaikka ruususesta mukaan.