Oletko koskaan itkenyt onnesta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.10.2009 - 22:04

ei ole sellaista onnia tullut vastaan vielä elontielläni.

Kysyjän kommentti

Ilosta piti kysymäni,mutta vahingossa tuli samaan muotoon kuin Leevi L. laulussaan!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.10.2009 - 20:09

Kyllä oli ensimmäinen tyttöni. Nyt niitä tyttöjä on jo NELJÄ.

Lähteet:
Rakkaus ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.10.2009 - 20:29

Viimeksi toissa kesänä kun poikani vihittiin ja heidän pieni tyttärensä sai nimensä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2009 - 20:34

en.. niin onnellista ei vielä ole ollut. Olen muutenkin huono itkemään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2009 - 20:48

Kyllä ne onnenhetket, useimmiten jälkikasvun perhetapahtumat itkettävät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2009 - 20:59

Harva se päivä tulee onnen kyyneleitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2009 - 21:26

Erinäisistä syistä on onnenkin kyyneleet valuneet,muttei mitään päivittäistä onnea,korkea kynnys kyyneleihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.10.2009 - 21:57

Voi, voi, kysy vaan miten usein. Olen niin tunteellinen kaikissa tilaisuuksissa mitkä ovat perinteisesti niitä onnen hetkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2009 - 22:08

Viimeksi tänään. Tai no en sentään itkenyt mutta kyyneleet tuli silmään kun näin kuinka onnellinen tyttäreni oli kun sai tietää pääsevänsä ensimmäiseen omaan vuokra-asuntoon ja saavansa mukaan sinne osan taloustavaroista ja liinavaatteista ym.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.10.2009 - 23:19

itkisin onnesta jos pääministerimme eroaisi

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.10.2009 - 02:21

Kerran ainakin olen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2009 - 04:34

Kyllä itkin onnesta, kun lapset syntyivät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2009 - 07:02

kyllä mä olen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2009 - 08:32

No en nyt ihan ulvonut, mutta kyllä lasten syntymiset itkettivät, samoin lastenlasten syntymiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2009 - 10:15

oi oi monesti , ja usein tulee kyyneleet simmuun pelkästä nauramisestakin, mutta kyllä noita onnen kyyneleit tulee vuodatettua useinkin.. ei tarvitse, kuin pienet kätöset 1v ja hän mummia halii, niin putous on valmis ... on se niin ihanaa ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2009 - 12:11

Olen, tietysti.
Ja linkissä kysymykseen liittyvä kappale Suomen ehdottomasti parhaalta bändiltä!

www.youtube.com/watch?v=XoHgyofnGpM

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2009 - 15:48

Kyllä olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2009 - 17:31

Olen haltioitunut joskus musiikista ihan kyyneliin asti. Onhan sekin jonkinlaista onnen pipanaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2009 - 11:45

Kyllä. Viimeksi eilen itkin onnesta tajuttuani miten ihannia perheemme pikku- ja isoukko ovatkaan.