Mitä te teette silloin kun pitäisi tehdä joku oikein "kelju" homma - kun ei oikein osaa eikä huvita? ja pakko on tehdä vaan...

Lisätty: 26.10.2009 - 19:27

...esim. kirjoittaa/päivittää 10 sivuinen säännöstö puhtaaksi vuodelta -62 ...
Kaikkeen sitä nokkansa työntää...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.10.2009 - 04:38

Potkin itseäni persuksille ja ikäänkuin pakotan itseni toimeen.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.10.2009 - 19:15

teen sen heti, enkä ala sen kummemmin asian kanssa tuskailemaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2009 - 19:22

Riippuu vähän työstä, jos oikein kelju ja mietittävä työ olisi niin miettisin yhden yön, näin olen monta kertaa töissäni joutunut tekemään. Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty. Se kyllä minun kohdalla pitää paikkaansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2009 - 19:34

...tiskaan huomenna tai ylihuomenna.Kyllähän ne ehtii...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.10.2009 - 19:46

Joko teen sen heti, tai siirrän tulevaisuuteen, riippuu hommasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.10.2009 - 20:24

Otan silloin itsenäni niskasta kiinni ja teen sen ajatuksena: sittenhän sekin on pois käsistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2009 - 20:25

teen asian pitkin hampain...sitten onkin parempi mieli kun asian on saanut pois päiväjärjestyksestä. minulle tiskaus on tämä "kelju" homma, ollut aina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2009 - 21:28

Hammasta purren ja härkäpäisesti,jos on pakko niin on pakko;prkle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.10.2009 - 02:22

Teen sen mahdollisimman pian pois alta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2009 - 09:05

Tiedän kokemuksesta, että paras olisi tehdä hankala/ikävä homma heti, eikä 15 päivä. Käytännössä minun kohdallani se ei kuitenkaan toimi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2009 - 16:40

Heti vaan niskasta kiinni. Mitä niitä hankalia juttuja pitkittämään.