Oliko tämä jotain 60-luvulla

www.youtube.com/watch?v=k12M...g&NR=1

Levy tuli vahingossa muistikuviin. Oli silloin jännä levy.

Avainsanat: julli

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.10.2009 - 19:10

Autot ei sopineet kuvaan, liian uusia kaikki!

Kysyjän kommentti

Kyllä. Minä katselen vanhoja 45-70 elokuvia vain autoja nähdäkseni

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.10.2009 - 19:36

Joo ei autot sopineet lainkaan. Mieluimmin olisi joku maalaistalon pihapiiri parempi isontalon isäntineen renkineen ja piikoineen 35 - 45 vuonna, ei 60-luvulla tuommoisia lauluja tehty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2009 - 19:38

Olihan ne isojen poikien laulut silloin härskin tuntuisia,mutta taitaa se meno nykyään riettaampaa olla.Laulu oli -60 luvulta mutta video nykyteinien tekosia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.10.2009 - 20:23

Video ei oikein fiksulta vaikuttanut ja tuo laulukin oli siisti versio. Pornolaulun siitä lähinnä tekee kuulijansa mielikuvitus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2009 - 21:50

Idaa peesaan,laulu oli tosi nätti,sievä esitys,puuttui entinen rahina,video epäuskottava.Pornolaulua ei siitä mun mielestä saa tekemälläkään,ei ole sama 60-luvun Pornoralli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 21:43

On vähän sekoiteltu uutta ja vanhaa.