Oletko käynyt silakkamarkkinoilla,jos niin mikälaisia kaloja mukaasi lähtee?

Itse en ole käynyt koskaan.

Avainsanat: silakka haili

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.10.2009 - 19:42

Eilen juuri kävimme. Ostin savukampelaa. Pari purkkia ah niin hyvää piparjuuritillisilakkaa.
Ps.Katso napsun matkakuvista.

Kysyjän kommentti

Katsoin kuvasi kalamarkkinoilta,siellä oli varmasti mukava tunnelma ja paljon kauppiaita.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.10.2009 - 19:47

On niin kaakana.... Mutta, maiskis, teille lähistöllä asustaville ja muille kävijöille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.10.2009 - 19:57

Tuo tuo toinen talonasukas pitkin vuotta omapyytämää kalaa pöytään. Ei ole tarvetta käydä kalamarkkinoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2009 - 20:05

Tänään kävin,mutta tungos oli niin valtava,että jäi kalat ostamatta ja päädyin pizzeriaan syömään kebabia mikä ei maistunut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.10.2009 - 21:08

Harvoin sinne nykyisin pääsen, mutta ennen erilaisia silakkasäilykkeitä sieltä kotiin toin. Hyviä olivat, mutta myös kalliita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2009 - 22:32

en ole käännyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2009 - 23:41

no suku, ja siinä sivussa minäkin, ollaan käyty Hesan silakkamarkkinoilla jo parisataa vuotta, milloin milläkinn puoella 'tiskiä', silakkaa eri muodoissaan se on mitä on ostettu/myyty

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2009 - 18:42

Minen ole ollut muutamaan vuoteen siellä ryysimässä,sitä paitsi ei ole maistuneet enää kotosalla mausteiset kalat,maistiaiset myyntitiskillä maistuneet,mutta eihän sinne pääse lähelle lainkaan ellei ole teräviä kyynärspäitä.Parhaimpia paistaa itse hopeakylkiä ruisjauhotettuna ja voissa ;-).

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.10.2009 - 02:33

en ole käynyt