Oletteko hukanneet auton rekisteriotteen ilmoitusosaa?

Onneksi uusi katsastusasema on auki klo 8-20, niin että siellä se poika nyt odottelee uutta osaa. Autokauppa pitäisi tehdä huomenna.

Avainsanat: rekisteriote

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.10.2009 - 06:00

En ole. Ja jos niin sattuis, niin no hätä katsastusasemaltahan niitä saa korvausta vastaan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.10.2009 - 19:23

Kysymyksessäsi oli vastaus! Olen vaihtanut autoa autoliikkeessä eikä sen puuttumien ollut propleemo. He voivat tulostaa sellaisen kun ovat katsastajien ja vakuuttajien asiamiehiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2009 - 19:44

Pitihän sellainen hakea katsastusasemalta kun vaihdoimme autoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.10.2009 - 21:11

Säilytän sen aina kotona tietyssä laatikossa. En ole onnistunut vielä yhtään hukkaamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2009 - 21:29

Onneksi ovat pysyneet tallessa.Kerran luulin hävittäneeni ,mutta erehdyin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2009 - 00:43

meidän emäntä 'hilloaa' kaikki tuollaiset dokumentit niin tarkkaan ettei varmasti pääse hukkumaan