Opetin kaveria kun kysy kui napsu toimii!Ei tarkotus loukata kun murteet on rikkaus!Ite katoin taakke kun lahdes synnyin ja elin..

Itse puhun miten sattuu ja ei ollut tarkoitus loukata kun mulla 3 turussa syntynyttä tytärtäkin!!!Saanhan anteeksi?!!! Ja kun sain "patulin" tulemaan napsuunkin.....

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.10.2009 - 22:10

Nyt on turhaa murhetta.täällä on murteita ja kirjoitusvirheitä. Kyllä niistä selvän saa ja murteet on rikkaus.Kiva että sait uuden Napsulaisen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 20.10.2009 - 21:30

Rikkaus jota monissa maissa ei niinkään ole. Kattoitko taakke kun peretit?
Niin ja hienoa että sait uuden jäsenen yhteisöömme! Tervetuloa vain hänelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2009 - 21:32

Et ole loukannut minua ainakaan,joka olen syntynyt Heidekenillä ja ollut Wärtsilässä töissä.
Siis aito turkulainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2009 - 21:51

Murteet on ihania ! Puhun itse sekokieltä, mutta en vahingossakaan kyllä sano mie enkä muutenkaan viennä. Mutta joskus sanon kyllä mää ja sää, se on tarttunut elämän varrella. Yleensä se on sä ja mä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2009 - 21:53

Ketä nyt sillä lailla loukkaantui?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2009 - 22:23

ollos armahdettu,
pitäis oikeastaa jakaa sellaisia värväyspisteitä tai ainakin papukaija-merkki niistä uusista jasenistä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2009 - 22:44

Jep jep,murteet on hauskoja,puhukoon kuka taitaa.Itsellä on vain tää yleiskieli/stadin kieli hallussa.Ja pisteitä(niinkus saitkin)sulle värväystoiminnasta,nyt odotellaan Patulin ilmautumista.Terkkui!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.10.2009 - 00:46

Eihän tuosta nyt pitäisi kenenkään loukkantua. Kullakin alueella puhutaan omanlaistaan murretta. Tosikko on hän, joka tuosta kysymyksestä on loukkaantunut. Ja tervetuloa sille uudelle Napsulaiselle. Taisi jo yhdessä vastauksessa vilahtaa, kun katsoin noita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2009 - 10:46

Niin... ja sitten matkaliu?

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 21.10.2009 - 13:54

Kiva kun sait uusia värvättyä tänne