Miksi meitä suomalaisia huijataan niin usein ylisuurilla hinnoilla? Nyt jopa Nokia antaa esimerkkiä.

Nokia Booklet 3G -minikannettava tulee Suomessa myyntiin marraskuussa lähes 800 euroa, Yhdysvalloissa hinta ilman operaattorikytkyjä on 599 dollaria, noin 400 euroa.
Operaattori AT&T alkaa myydä Nokia Booklet 3G -laitetta 299,99 dollarilla eli noin 200 eurolla Booklet 3G -laitetta 299,99 dollarilla eli noin 200 eurolla. Oston yhteydessä kuluttajille tarjotaan 60 dollaria kuukaudessa maksavaa, kaksivuotista AT&T:n dataliittymäsopimusta

Lisätty: 20.10.2009 - 20:03

www.taloussanomat.fi/tekniik...922329/133

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.10.2009 - 21:51

Protestoida voi helposti. Jätä ostamatta koko paska. Joku seppälä myy satasella rättejä jotka thaimaassa maksavat vitosen. 80%:n alennuksellakin jää vielä hyvä kate.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.10.2009 - 21:20

Todella törkeää!Miten sitä voisi protestoida?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2009 - 22:31

Asiakas äänestää jaloillaan,jätä N ostamatta,kyseenalainen kotimainen?!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2009 - 00:10

kauppa on semmosta, pyydetään niin paljon kuin uskotaan jonkun kahjon maksavan, jos kahjoja ei löydy tarpeeksi järjestetään 'hullut päivät' ja annetaan 'reilut' alennukset

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2009 - 08:08

Sen kuljetus maksaa tänne pohjan perille paljon enemmän kuin ameriikkaan!
Eikö ne kaikki valmisteta halpatuonti maissa. Tuttavani käy töissä Nokialla jossakin Etelä-Ameriikan kehitysmaassa, sieltä on lyhyt matka jenkkeihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2009 - 10:56

Tähän sopii erinomaisesti lainata Hannu Karpon sanoja: "Teitä on kusetettu ja teitä tullaan kusettamaan jatkossakin!"

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 21.10.2009 - 13:55

nii-in, suom ion kallis maa