Tajuatteko tään vitsin:Olipa kerran yksi kuuro.Yksi joka ei ollut kuuro meni viittomaan mitä kuuluu kuurolle?hän vastasi:ei mitään

Kato siin oli sellanen juju kun viittoma kielessä ei sanota mitä kuuluu vaan siel sanotaan jotenkin:mites menee tai jotenkin tolleesti nii kun ne ei kuule mitään ja se yks sano sille:Mitä KUULUU?!?! tajusitte varmaan :D XD...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.10.2009 - 00:54

no hyvä että meni viittomaan kuurolle eikä sokealle, nääs se ei olis nähnyt ...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.10.2009 - 16:19

En tajunnut kato sillee,mutta mulle kuuluu tai näkyykin hyvää tollai,entäs itselles,sillee?XX

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2009 - 16:21

Ai minkä vitsin?
Minä en pysty lukemaan ja ollenkaan ymmärtämään tätä sinun varmasti hauskaa viestiäsi, kun leikin juuri tällä hetkellä sokeaa.
;=))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.10.2009 - 16:21

Tajusin oikein hyvin. Eihän kuurolta kannata kysyä mitä kuuluu, kun ei kerran kuule. Ei viittomalla eikä puhumalla. Vastaus on aina ei mitään, tai mykkä hiljaisuus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2009 - 16:51

hahaha

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.10.2009 - 17:07

Jotensakin ymmärsin. On muuten mielenkiintoista katsella kun kuuro ja kuuleva keskustelee vaikka tulkin avulla. Desibelit nousee kummasti tällä kuulevalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2009 - 18:09

Varsin simppeli juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.10.2009 - 18:50

kyllähän tuon tajuaa mutta vitsin hyvyydestä en tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2009 - 21:26

Enhän minä tajua kun on kaksisuuntainen mielialahäiriö ja sillee kun en tiedä miten tolleesti kysytään...;O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2009 - 22:06

vitsi, vitsi

mutta tosiasiassa "mitä kuuluu" voidaan esittää viitomilla ja esitetäänkin usein

eihän tuo tervehdys meidän kuulevienkaan kesken tarkoita sama kuin mitä kuulet, vaan just sitä että miten menee, kuis hurisee jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2009 - 10:44

Joo tajusin HA HA HAA aika hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2009 - 21:45

Hyvin pyyhkii...Nähdään, sano sokee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2009 - 21:00

:D