Oletko joutunut joskus taskuvarkaan uhriksi?

Lisätty: 23.10.2009 - 09:57

Kiitos hyvistä tarinoista:D Onneks en ole itse joutunut ikinä näpistyksen kohteeks. Tai no polkupyörä on pöllitty kauppareissun aikana.

Avainsanat: omaisuus varkaus näpistys uhri taskuvaras omaisuus varkaus näpistys uhri taskuvaras

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.10.2009 - 13:02

jos jotain on mennyt, en ole huomannut,

kerran Marrakeshin torilta hotelliin palatessani sammareideni takataskujen vuorit roikkuivat ulkona (portsari huomautti asiasta), silloin olisi varmaan jotain mennyt jos niissä taskuissa olisi jotain ollut, mutta kun ei ollut

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.10.2009 - 12:08

Tietääkseni vain yhden kerran. Tapahtui tuossa itäisessä naapurimaassa. Täytyy sanoa, että se varas osasi hommansa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2009 - 12:09

Dokumentoidusti yhden kerran;Amsterdamissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.10.2009 - 12:13

En ole, mutta olenkin tosi tarkka suojelemaan omaisuuttani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.10.2009 - 12:38

Samoin sanoin kuin Matveikin sanoi vastaan. Mutta minulla mummo veti vesiperän - taskuni olikin tyhjä. Olin kuunnellut matkaoppaan neuvot kerrankin tarkasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2009 - 12:49

En ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2009 - 13:01

En ole, minulla on lompakkoni ym. pienessä käsilaukussa puseroni tai takkini alla, taskussa on vaan nenäliina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2009 - 13:07

En onneksi ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2009 - 13:30

Kyllä 60-luvulla Haagassa huoltoaseman baarissa lähti rahapussi ja viikon tili perjantaina omille teilleen.
Siihen aikaan siellä ei muuta arvokasta ollut kuin ajokortti.
Maanantaina ruokatunnilla ajoin poliisin liikennetoimistolle Suurkirkon torin kupeeseen. Korttiasiaa selvittäessäni tuli seväksi etten saa ajaa autoa kun minulla ei ole korttia esittää?
Kerroin arvon viran ja toimen haltijoille että mini on tuossa kadun reunassa ja tästä lähden takaisin sillä töihin, aion myös joka päivä käydä sillä töissä.
No tilanne ratkesi kun poliisilta tuli eräs ilta puhelinsoitto kotiin, kyselivät koska on tullut käytyä satamassa Katajanokalla? Ei vuosiin, rahapussinne on Kruunuhaan poliisilaitoksella haettavissa.
Siellä oli minun ajokorttini ja penniosastolla nappi, kaikki muu oli kelvannut.
Ehdin jo käydä lääkärin ym virkatodistuket ja valokuvat korttihakemusta varten jotka siihen vaadittiin hakemuskin oli täytettynä odottamassa koska ehtii viemään. Arvatkaa harmittiko turha rahan meno ja juokseminen jonkun liukassormisen skönärin takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2009 - 14:22

Valitettavasti , Viipurin torilla , poikajengi hämäsi ja myi jotain onnetonta laukkua, yksi vei kännykän takin rintatakusta vetoketjun takaa! Se harmitti että tuli lähes 1000mk lasku ennen kuin ehdin sulkemaan sen. tais mennä about puol tuntia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2009 - 15:02

en onneksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2009 - 15:07

atm ästä nostetut rahat laitoin rintataskuun,taskuvaras haki kädellä rahoja viereisestä tyhjästä taskusta,sain kädestä kiinni,, naisihminen oli

Lisätty: 20.10.2009 - 15:08

jälkeenpäin kuulin sai 5 vuoden linnatuomion

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.10.2009 - 15:48

en ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2009 - 20:56

Joskus 70-luvun lopussa hukkasin koko lompakon. Olin noussut henkilöautoon ja lompsa oli pudonnut kadulle auton viereen. Huomasin seuraavassa kaupassa, mutta en osannut kuvitella missä se olisi. Hain monesta paikkaa ja kun tulin kotiin poliisilaitokselta oli soitettu. Nuori kaveri oli löytänyt lompsani kadulta ja antanut poliisiautoon. Kävimme kaverin kanssa yhdessä hakemassa sen löytötavaratoimistosta. Annoin löytöpalkkiota 10 % (pussissa oli kuukauden tili, ajokortti ja pankkikirjat)Tähän koko juttuun kului aikaa n. 5 tuntia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2009 - 01:24

Melkein jouduin uhriksi tämän vuoden helmikuussa,kun olin tyttäreni kanssa tallinnassa vierailemassa.Kaksi naista tyrkyttivät joitain paitoja myytäväksi,mutta niinpä ne toisen naisen kädet vain sujahtivat minun taskuni hamaan.Tarkoituksena oli napata helsingin kotini avaimet...niillä he eivät olisi tehneet mitään.Oletettavasti olivat näitä niin paljon parjattuja,ja syystä,romanialaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2009 - 01:56

Ei ihan taskuista mitään ole mennyt, mutta kymmenisen vuotta sitten Helsinki-Vantaan lentoaseman kahviossa jalkojeni juuressa ollut kassi sai jalat alleen (huomaamattani), siinä meni toalettitarvikkeet ja vaihtokalsarit ja jotain muuta pikkuista. Vahinko ei ollut suuri mutta potutti ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2009 - 22:21

Taskuista ei ole viety mitään tai sitten se on todellakin tehty erittäin taitavasti.
Suurin ryöstäjä kohdallani taitaa olla vakuutusyhtiö (tänään lopetin yhden turhan).