Onko sulla makkarin ikkuna jo kiinni vai nautitko raikkaasta syysilmasta?

Auki on ja kiva herätä ja lymyillä untsikan alla ja kokeilla kädellä tai varpaalla onko ehkä kylmä,ulkona...

Avainsanat: makkarin ikkuna auki tai nou raikasta syysilmaa sisään tuo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 20.10.2009 - 10:56

Auki pitäisin niin mielelläni vieläkin, mutta makkari jäähtyy liikaa ja silloin minulle tulee tupenrapinat.

Kysyjän kommentti

Tupenrapinat eli rangaistus,raittista ilmasta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.10.2009 - 10:57

Oli kyllä aamulla auki 15 minuuttia ja nyt sit on kiinni. Joo on vähän kyllä ulkona kylmä sää. talvi on tulossa ei voi muuta kuin ihmetellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2009 - 11:10

En pidä enää auki, kun ilma liian kylmää. Olen nimittäin mahdottoman viluinen ihminen. Kesällä nukumme ikkuna raollaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.10.2009 - 11:11

Kiinni on makkarin ikkuna

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2009 - 11:12

Kiinni se akkuna pitää olla, muuten kýlmee puskee sisään.
Tuuletus 5- 10 min. riittänee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2009 - 11:37

Minulla on pari senttiä rakosallaan ja niin se on koko talven, lämmityskään ei huoneessani ole päällä koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.10.2009 - 12:01

Auki on ja suljen sen vasta kovilla pakkasilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2009 - 13:32

multa se kyllä jää auki, usein vaan myöhemmin kuuluu kolahdus kun se suljetaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2009 - 14:11

Auki niin kauan kuin mahdollista tai lunta tupruttaa sisään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2009 - 14:14

Kiinni on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2009 - 15:04

on kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2009 - 19:01

Kiinni on ja pysyy, ainakin niin pitkään, kun omakotitalon lämmitys on päällä. Sanotaanhan sitä, ettei lämpöä harakoille. Silloin tällöin nopea tuuletus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2009 - 21:34

No ei todellakaan. Patteri minulla on makkarissa auki, ikkuna ei ole ollut kuin ihan keskikesällä. Meillä on makkarin ikkunan järvelle päin ja sieltä käy yleensä sellainen raikas ilmavirtaus sisään, että ikkunaa ei voi pitää auki. Olen muutenkin sellainen vilukissa, että mieluummin hieman kuumempaa kuin viileätä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2009 - 02:06

makkarissa on sekä ikkunat että patterit kiinni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2009 - 22:16

On sellainen ihan pieni tuulletusikkuna makuhuoneen seinassa, isojen ikkunoiden vieressä. Se on auki aina iltaisin, joskus saattaapi unohtua yöksikin, raikasta on levätä kun ilma vähän vaihtuu.