Petijuttuja,onko kenelläkään enää vesipetiä?

Lisätty: 20.10.2009 - 10:57

Eipäs ole minulkaan,kerran kait kokeillut sitä
lotinaa B-),omani on "joustinmallia"
sopivan tiukka.

Avainsanat: vesipeti vesipatja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.10.2009 - 10:46

Ei ole ollut koskaan vesisänkyä, mutta just nyt on hankinnassa "sähkösängyt". Eli sähkömoottoreilla säädettävät sängyt.

Kysyjän kommentti

Hui,kuulostaa vaaralliselta,jos joskus se menee itsekseen ilman käskyä linkkuun...sinnehän rutistutte Matvei+vieruskaveri?!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.10.2009 - 10:42

En ole ehtinyt koskaan hankkia, ihan tavallisia seslonkeja vain, kierrätetty mikä mistäkin, mutta nukun hyvin, eikä ole selkä kipeä !

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.10.2009 - 10:49

Ei koskaan ole ollutkaa, ei edes harkinnassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.10.2009 - 10:53

Nyyh, tuonne ulkovaraston ullakolle se kiikutettiin säilöön rutisteltuamme sen ensiksi mahdollisimman kuivaksi. Nyyh toisenkin kerran kun muistan sen ihanuutta, ei ollut kivuista tietoa siinä köllötellessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2009 - 11:01

On joskus ollut mutta ei ole enää. jossain tarkoituksessa se oli hyvä taas muuta sit taas aika kova homma sen sängyn kanssa oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2009 - 14:11

Ei ole ollut, ei ole nyt ja tuskin tulee ikinä olemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2009 - 15:01

jonkun kerran yöpynyt sellaisissa hotelleissa joissa ollut vesipeti, ja yhden kaverin mökillä vierashuoneessa joutuu killumaan puolilöysällä vesipatjalla, enpä ole koskaan innostunut sellaista kotia hankkimaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2009 - 17:12

Ei enää. Ja oli kamala homma päästä siitä eroon. Joutui maksamaan että kierrätys huoli patjan.
Painoi tyhjänäkin ihan sairaasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2009 - 22:09

Ei ole ja jos lapsi sinne kuitenkin jossain vaihessa yötä kömyää ja höpöttää "isoon punkkaan" niin sellainen on jo vaarallinenkin. En ymmärtänyt niiden hienoutta aikoinaan ja nyt vielä vähemmän.