Mikä on sellainen asia/tekeminen arkielämässä, mistä tulet hyvälle tuulelle?

Avainsanat: arki tekeminen elämä onnellisuus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.10.2009 - 22:24

porkkanan kuorinta, taloyhtiömme sähkösaunassa saunominen ja ruuanlaittaminen kaasuhellan uunilla

Kysyjän kommentti

Porkkanan kuorinta ratkaisi tämän;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.10.2009 - 21:49

saunan lämmitys, mieluummin savusaunan, useimmiten kuitenkin ihan tavallisen mökkisaunan

- sähkösaunan lämmitys on sellainen laiha lohtu silloin kun muutakaan ei ole -

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.10.2009 - 22:36

Ystävän lähettämien meilien lukeminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2009 - 23:04

Kun saan tarpeeksi nukkua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2009 - 23:33

Läheisten kanssa puuhailu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.10.2009 - 23:44

Ulkona lenkkeily, kissan kömpiminen syliini, sekä ystävän kanssa viesteily.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2009 - 23:58

Hyviä ja onnellisia hetkia tuottaa läheisten ja ystävien kanssa puuhailu esim.ruuan laitto ja sen nauttiminen yhdessä.Iltapäivän auringon loistava paiste,harmaan aamupäivän jälkeen(kuten tänään).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2009 - 04:14

Ruuanlaitto jos on paljon ruokailijoita, ja kun olen silittänyt lakanat ym, ja liinavaatekaappi on ojennuksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.10.2009 - 11:00

Kahvin juonti ystävän seurasssa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2009 - 21:39

Tyttären iloisuus aiheuttaa samoja oireita minullekin.
Arjen pienet asiat - ei tarvita lottovoittoja eikä ihmeellisyyksiä.