Mikä on teidän lempi ruoka ja juoma?

Mun lempiruuat on: koulun ohra-puuro, viileesuikaleet ja riisi, pizza ja lasange.njam :P

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.10.2009 - 19:14

juuri savustettu lohi ja uudet perunat. on monta muutakin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 19.10.2009 - 17:57

Tykkään niin monesta ruuasta etten osaa nimetä mitään lempparia. Ehkä se olisi minun tavallani tehty pyttis. Mutta juomista se on rasvaton luomu maito.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2009 - 18:14

Makkarakastike - perunat ja kylmä maito!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2009 - 18:45

Nyt tekis mieli kotipizzaa ja cokista. Muuten tykkään maksalaatikosta ja mansikkahillosta. Juomaksi sopii rasvaton maito.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.10.2009 - 19:31

Kaalikeitto on parasta ruokaa ja vesi parasta juomaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2009 - 20:11

Juuri söin omasta järvestä pyydettyä kuhaa ja oman maan perunoita. Kyllä kävi herkkuruoasta sekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2009 - 20:17

suunnilleen kaikki mikä on kalasta tehty (poislukien Surströmming ja hapatetut hain evät)

vesi taitaa ykkösjuoma, kakkoseksi kiilaa suurin osa vinkuista, muitakaan en väheksy

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.10.2009 - 20:40

Kiinalainen ruoka on lempparia, etenkin friteerattu kana hapanimeläkastikkeessa, ja juoma olut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2009 - 21:13

Mulle on myös kaikki herkkuruokaa paitsi siskonmakkarakeitto ja kaurapuuro,herkkujuomaa on viini ja vesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2009 - 21:24

vaihtelee.. lohi, liha,.. milloin mitäkin. Aina teköö mieli jottain

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2009 - 21:43

Karjalanpaisti ja monta muuta.Maito ja olut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2009 - 21:50

Niitä on niin monia...lohesta ei varmaan huonoa saakkaan, loimulohi, jep,jep

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2009 - 09:55

Mulla on kyllä niitä paljon pasetettut lohi fileet, Kebab ateriat ja ruoka juomana kalja sekä vesi,silloin kun ruokailen ABC ruokalassa. Mutta kunnon jauheliha pihvi niin kyllä se on hyvää. Joskus liha ruuan kanssa punaviini siitä pidän.