Tiedätkö tonnin, satasen, kympin vai euron tarkkuudella, paljonko tililläsi on rahaa?

Avainsanat: paljonko tilillä rahaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 18.10.2009 - 21:32

Tiedän tottamaar, vähissä ovat. Mutta uutta pukkaa taas kahden viikon päästä, että mikäs hätä tässä. Sentin tarkkuudella tiedän.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.10.2009 - 21:25

Just eilen katselin tilejäni, ja noin satasen tarkkuudella tiedän paljonko niillä on rahaa. Velkaakin on, sen tiedän noin tonnien tarkkuudella. Velkaa on enemmän kuin rahaa, älkää luulko mitään ihmeellistä !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 21:33

Yleensä tiiän aineskii kympin tarkkuudella, käyn melkist joka päivä pankkisivul kattomas tilitapahtumii, et ei oo rosmot vieny, niit viittäkymppii, mikkä siel yleensä on jäljel...heh...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 21:47

no kyllä se noin satasissa on tiedossa vaikken kovin usein vilkuilekkaan tielejäni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 21:55

Joskus kun on ollut menoilta aamulla hirvittää ja ei ole mitään tietoa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 22:52

Satasissa,käteistä on jokuinen euro ja Visa Electron

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 22:56

noin euron tarkkuudella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 23:09

satasen tarkkuudella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 23:16

Tiedän satasen tarkuudella,en vilkuile päivittäin usein en viikottainkaan.Kun olen duunissa,ei rahaa kulu centimostakaan ellen tee itse hankintoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
X
Vastattu: 18.10.2009 - 23:16

Herranen aika mitä pohattoja, kun tonnin/satasen tarkkuudella... Noh. :D

Itse tiedän euron tai parin tarkkuudella tarkan summan. =)
Tällä hetkellä rahaa on n. 9e 70cent

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 23:59

satasen

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.10.2009 - 01:33

satasen tarkkuudella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2009 - 04:43

Satasen tarkkuudella minä rahani tiedän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2009 - 05:27

Korttien luottorajat tonnien tarkkuudella ne muistan. Pyrin pitämään niin päin että pankinjohtajat ovat velkaa minulle enkä heille. Siitä huolimatta mokomat joka kuukausi käyvat tilejäni verottamassa muutamilla euroilla? Se on sitä palvelua vaikka itse "verkon" kautta hoidan asiani?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2009 - 08:14

Just tällä hetkellä muutaman satasen tarkkuudella, en ole pohatta, en vaan voi tietää milloin ne laskut TARKALLEEN sieltä lähtee maksuun. (Siis jos en käy nettipankissa tarkistamassa) Tiedän että rahaa on sen verran, että ne saa maksettua ja uutta pitäisi tulla kun lopussa. Ostoksia teen centin tarkuudella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2009 - 08:25

ei ole tarkkaa tietoa,syy tilejä useammassa maassa,kaikki eivät ole internet tilejä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2009 - 08:32

Tilit ovat tasapainossa noin pitkässä juoksussa.
N.kerran viikossa lataan sellaiset tulleet laskut, jotka eivät ole suoraveloituksessa.
Joskus kyllä tuppaa unohtumaan joku isompi tulossa oleva lasku, kuten vaikka diesel-vero ja silloin harmittaa jonkin aikaa. Vuosi menee kumman äkkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2009 - 08:59

Nuo tiliasiat on helppo tarkistaa kun on nettipankki käytössä. Eli käyttötilin saldoa tulee useimmiten katsottua, ei muiden tilien.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2009 - 09:04

Satasen tarkkuudella tiedän. Ja netistähän se pitää kuitenkin tarkistaa kun ostoksille lähdetään.Netissä tarkistan myös olenko muistanut maksaa kk-palkat töissä. Joskus sekin on jäänyt väliin ja vihaisia puheluita on tullut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2009 - 09:40

En tiedä koko ajan tarkasti, en edes "tonnin tarkkuudella", koska meillä on vaimon kanssa yhteiset tilit. Hän huolehtii pankkikorttiostoksillaan siitä, että minun on vaikea arvailla pankkitilien saldoja...

Oikeasti täytyy kylläkin myöntää, että suurin syy "tietämättömyyteeni" johtuu siitä, että kaikki säännölliset, toistuvat laskuistamme ovat suoraveloituksessa, joita veloituksia ei tule edes ajateltua. Ei siten ole myöskään tarvetta "käydä (netti)pankissa" niin usein, kun ei tarvitse syöttää/maksaa niitä laskuja pankkiin, siis jokaista laskua erikseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.10.2009 - 09:48

MIkä se sellainen tonni on ja mistä niitä saadaan? Käyttötilini sataset ja kympit kyllä on mielessä, tosin niitä pitää joka päivä käydä tarkistamassa, kun ne jostain ihmeen syystä vähenee siellä itsestään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2009 - 14:10

euron tarkkuudella tiedän. tilini meni miinukselle äskettäin kun palvelumaksun nappasivat. toisella tilillä on jonkin verran..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2009 - 17:50

Nettipankin ansiosta tiedän noin satasen tarkkuudella. Eikä siellä paljon mitään ole varsinkaan kuun lopussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2009 - 21:12

1000€

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2009 - 20:31

On vähän pakko olla selvillä, että pystyy elämään taas seuraavaan eläkkeeseen saakka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2009 - 21:04

No kyllä se tieto satasen tarkuudella on.
Visalla kun paljon maksaa ja osa veloitetaan vasta viikonkin päästä niin todellinen saldotilanne on kyllä monesti hieman hakusessa.