Syöttekö paljon pähkinöitä? Mitä plaatua vai sekoituksina esim rusinoiden kanssa.

Avainsanat: pähkinät

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.10.2009 - 19:39

Vain joulun aikaan pähkinä-rusinasekoituksissa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 18.10.2009 - 19:43

Kerran vuodessa jouluna ilman rusinoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 19:46

Mä syön aika usein kyllä suolapähkinöitä mutta tavallisista pähkinöistä en tykkää.Ja mitä pähkinät olisikaan ilman rusinoita njam :P.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 19:47

Silloin tällöin.
Harvoinpa ostelen , puolisoni ei voi syödä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 19:58

Minusta suolapähkinät eivät ole oikeita pähkinöitä,vain hasselit on niitä oikeita.Muiden nimiä en muista,söin vähän aikaa sitten et.Ranskan matkalla puusta pudonneita pähkinöitä,hyviä olivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 20:02

Samoin kuuluu mulla tää menuu joulukuuhun, tavallisii maapähkinöit ja kunnon rusinat sekaan itte sekotellen, joskus tosin muunakin vuodenaikana iskee tää pähkinän himo, mut silloin kait on noist kaliumist sun muista rubniiteista puutetta ja kroppa sit tään mulle kertoo ...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 20:05

myslissä on joka aamu pikkasen pähkinöitäkin, paljaaltaan tulee harvemmin syötyä paitsi joskus hasseleita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 20:23

Hyvin harvoin syön. mutta joskus kyllä mukava napostella niitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 21:14

Silloin tällöin suolapähkinöitä, ehdottomasti parhaita ovat Macadamia-pähkinät. Saa ostaa ainakin Lidl'istä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 21:33

Paahdettuja pistaasipähkiöitä söin juuri pussin loppuun. Niissä vain lohkeilee aina myös kynnet. Nyt ei sitten ole kynsiä juuri ollenkaan. Maapähkinä-rusinasekoitus menee myös, ja ylimalkaan kaikki pähkinät. Mutta niiden pitää olla tuoreita, eltaantuneita en kyllä suuhuni pistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2009 - 00:06

joo syön.. cashew pähkinöitä enimmikseen

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.10.2009 - 01:36

aika vähän syön. Joskus suolapähkinöitä/chilipähkinöitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2009 - 09:17

Sillloin tällöin, kuulemma mm. saksanpähkinöitä pitäisi syödä muutaman päivässä, tekee hyvää iholle tai jotain sellaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.10.2009 - 09:27

Harvemmin, mutta silloin kun iskee puutteen tunne, ostan ihan kumpia vain ensimmäisenä kaupassa eteeni osuu.