Joko sinulla on taulu-tv, vaiko vielä sellainen putkimöhkäle ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.10.2009 - 18:27

tauluun vaihdoin jo reilut pari vuotta sitten kun entinen möhkäle sanoi työsopimuksensa irti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.10.2009 - 17:31

Pienehkö pimentynyt putkimöhkäle tököttää vielä paikallaan odottamassa viejää tai noutajaa.Kun se tosta häipyy,en aio ostaa uudenkiiltävää taulumallia,vaan kökötän keittiön pikkuruisen ruudun edessä ja kun siitä aika jättää,luultavasti hylkään koko harrastuksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.10.2009 - 17:34

Möhkäle on ja pysyy niin kauan kuin meillä jommalla kummalla elon päiviä riittää. Möhkäleellä tai minulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 17:44

Taulu on kaupungissa sekä maalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 18:49

Tv on möhky, ihan hyvin toimii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 19:01

Vastahan minä ostin ruudun keittiön lattialle keraamisilla levyillä, seka yli 38 in koneen tietotekniikka huoneeseen. Möykky on combun näyttökin jos ei läppäreitä ota lukuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 19:06

tuos on tuo möhkäle ja ihan hyvin toimii , mut nyt kun teen vähän olkkaris muutoksia ja noit tv-tasoja katselen niin kovin ovat kapossii nykyisin, et voi olla jotta sellainen litteä töllötin tännekkin sit hommataan...makkarissa on sellainen litteä , joka on sit myöskin tupa-autossa mukana ,kun käy myöskin akulla .. pitää kyl sanoa , et mukana se töllö on, mut ei sitä tule sielä autos viriteltyä paikoileen ..ehkä joskus sit ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 19:07

Meillä on kaksi telkkaria ja molemmat taulu-TV:ta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 19:07

Isot taulu-tv:t meillä on ja 89 tuumainen levy josta pikkuihmiset videotykiltä piirrettyjä katsovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 19:14

On taulutv ja lisäksi möhkäle nurkassa. Ihanan pieniä nuo taulut. Tietsikkaankin hankittiin litteä näyttö ihan tilansäästön vuoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 20:17

Möhkäle on ja taulua en huoli kuin pakon edsssä!Möhkäle säästää energiaakin tauluun verrattuna vaikka luulisi toisinpäin....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 20:32

litteeks ovat menneet meillä kaikki vehkeet (paitsi emäntä) jo aikoja sitten

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 20:39

Ei ole taulutelvisiota,mutta tavallinen putkitelvisio on vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2009 - 00:07

taulu tv ja iso sellainen

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.10.2009 - 01:38

putkimöhkäle löytyypi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2009 - 09:05

Elämääkin suurempi 32" putkimöhkäle toimittaa virkaansa erittäin hyvin olohuoneessa. Lapsilla on 21" t teeveet omissa huoneissa. Niillä ei kyllä voi katsoa kanavia, toisella voi katsella vhs videoita ja toisella dvd leffoja. Ovat vielä sen ikäisiä että haluan seurata mitä ohjelmia katselevat, sen takia bokseja en ole niille hommannu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.10.2009 - 09:23

Kaksi kumpaakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2009 - 14:35

Ostin pari vuotta sitten videotykin ihan vain formuloita varten ja pian sen jälkeen käytetyn 36-tuumaisen 78-kiloisen järkäleen, kun entinen oh-telkku pimahti vanhuuttaan. Sen korvaan teräväpiirto-tv:llä, kunhan hinnat asettuvat kohdalleen. Kiirettä ei vielä ole.
Keittiössä on "taulu-tv", 19-tuumainen.
Vanhoja putkimalleja on eri huoneiden nurkissa vielä muutama. Ei niitä raaksi poiskaan heittää. Antavat mukavasti lämpöä talvella.