miten fritsun saa hoidettua parhaiten pois

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.10.2009 - 16:15

Peitepuikolla voi peittää , mut muuten menee vain ajan kans;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.10.2009 - 16:15

en tiedä saako oikein mitenkään, mut muistelisin , et hammastahnalla , en kyl ole varma tuostakaan konstista , no peitepuikoilla ainakin häivyttää sitä sit voisit kokeilla ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.10.2009 - 16:17

joop, ei kait kun meikkivoiteella/peitepuikolla saa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.10.2009 - 16:18

Laita mustelmavoidetta. Tosin ei sekään sitä poista, mutta nopeuttaa häviämistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 16:35

Miksi se pitää poistaa,ei kai kukaan ole väkisin imuttanut. Aika hoitaa uudet ja vanhat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 17:26

ranneliike.net/keskustelu.ph...hrdid=7092
"On esim. hydrochinon-voide, jota käytetään maksaläiskien hoitoon."

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 17:33

Hei,sun pitää kulkea ylpeänä rinda roddingilla,onhan sulla kokemuksia ihanasta tapahtumasta ja silloin se on paras näyttää koko maailmalle;kaikki ymmärtää ja kadehtii sua!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 17:51

Paksu meikkipuikko on ainoa apu, sitten aika. Voithan kokeilla jääpalaa, josko vilkastuttaisi aineenvaihduntaa 'purmakohdalla'.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 18:29

ainoa kunnon parannus on aika, jos hävettää niin huivia vaan peitoksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 19:22

Jep. Arabihuivi kaulaan. Onneksi on tällainen viileä vuodenaika.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 19:27

Bepanthen- tai Trombosol -voiteilla kannattaa kokeilla. Ja jos fritsut kaulassa, niin paras pukeutua poolopaitaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 20:26

Mitä sitä nyt poistamaan...13-14 ikäisenä pojat(en minä)tekivät jopa pölynimurilla komeita fritsuja joita sitten esittelivät ja kehuivat miten oli kuuma friidu viikonloppuna....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 20:34

kahden viikon selibaatti ja kaikki jäljet ovat hävinneet

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 20:47

Tuota, tuota..miksi pitää tehdä näkyvälle paikalle jälkiä....kuulunee kai murrosikäisten brassailuun. Minusta on mautonta esitellä omaa sukupuolielämäänsä ulkopuolisille.

Voinet peittää jäljet huivilla. Ja naisten meikkitarvikkeissa on sellainen kuin valokynä. Sillä voi peittää melko paljon, jos laittaa vielä puuteria päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.10.2009 - 09:22

Nuo ongelmat ovat jääneet jo kauas menneisyyteen. Mutta kokeileppa tätä. Leikkaa sipulista renkaita jos useampi fritsu, sitten laitat sen renkaan fritsun päälle ja kiedot vaikka huivin niin että pysyy paikallaan. No jos ei auta, niin tuolla hoidolla ainakin tulee mieleen että sai olla viimeinen kerta kun annat kaverisi tehdä fritsuja. Kokeile myös sanaa EI seuraavan kerran kun olet kaverisi kanssa imutusetäisyydellä toisistanne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2009 - 21:20

en ole kokeillut (ihme kylLÄ) mutta kuulin että kun sekoittaa sitruuna mehua ja peruna jauhoja ja sitten laiitta uuniin jonka jälkeen pakkaseen jonka jälkeen huoneen lämpöön ja sit van sitä yöksi kaulalle ja kastelet sideharson maidolla jonka laitat peruna jauho sotkun päälle yksi kaulalle.

sitten oon kuullu sellasestaki että kun laitta vessapaperin paloja kulhoon ja kaataa sinne sekaan viinietikkaa ja sit vaan niitä paperin paloja yksi kaulalle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2016 - 15:05

Hiero kolikkoa fritsuun nii kyllä lähtee ja hammastahnalla lähtee kans hyvin pois