Uskaltaisitko syödä eläinten ruokaa?

Vähävaraiset pultsarit ostavat ja syövät kissan- ja koiranruokia, koska ne ovat huokeampia. Ne ovat korkealaatuisia ja vitaminoituja tuotteita.

Avainsanat: vähävaraisuus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.10.2009 - 08:59

"Mustin Murkina" -vieläkö sitä saa?

Eläinten ruoat itselle - jos tiukka paikka olisi ja muuta ei kertakaikkiaan olisi saatavilla ja nälkäkuolema uhkaisi niin siinä tapauksessa- en kyllä muuten.

Kissan - ja koiranruokaa lautasella ? ei sentäs...

Sheba mainokset on kyllä niin ällöjä - ne, missä se nainen "norkuaa" kissan lautasella nenä pitkällä - olen useasti sanonut odottavani mainosta jossa se daami oikeasti hotasee sen katille tarkoitetun annoksen naamaansa!

Marsujen siemenet ja pelletit eivät houkuttele eikä purutikutkaan vaikuta mitenkään herkulliselta - kuiva heinä ei myöskään herätä minkäänlaisia himoja -muutenhan nämä pikkuystävät syövät samoja vihanneksia kuin mekin: porkkanaa - salaattia- persijaa - herneenversoja - vehnänoraita - kurkkua....

Kysyjän kommentti

Hauskasti analysoitu vastaus.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.10.2009 - 23:35

Nehän taitaa olla tarkemmin tutkittu kuin ihmisruuat. En silti ole tuntenut tarvetta syödä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2009 - 23:54

Ei mullekaan ole ollut tarvista,kyl olen maistanut kissan pipanoita,testaus suolasta,jotkut suolaisia jotkut tosi mauttomia.

Lisätty: 18.10.2009 - 13:22

Mainiota Matvei ja taputtaa pieniä karvaisia kämmeniään yhteen,tosi opettavainen tarina:
Ei pidä törkätä sormeaan joka reikään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.10.2009 - 23:54

Väittävät että niitä voi syödä, mutta en kyllä suuhuni laittaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2009 - 23:58

kun ei ole eläimiä, ei ole tullut niitä ruokiakaan hankittua, luultavasti voisin syödäkkin jos tarvis olisi, mieluummin kissan purkista kuin roskiksesta

  Ilmoita asiaton vastaus
X
Vastattu: 18.10.2009 - 02:34

Jos asiasta saisi varmaa tietoa niin toki ostaisin.. Säästäisi paljon rahaa ja saisi enemmän vaatteita sekä komponentteja koneeseen. =)

Lisätty: 18.10.2009 - 02:36

En löytänyt googlettamalla mitään tietoa aiheesta..
Lähde?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.10.2009 - 08:47

Eihän eläimille syötetä mitään mistä ne sairastuisivat. Kai minäkin kilpailisin koirani kanssa aamunaakeleista jos itseltäni ruokavarat, rahat ja ymmärrys loppuisivat tyystin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 09:05

Vanhahko nainen meni kauppaan ja laittoi koriinsa kaikkein kalleinta kissanruokaa mitä hyllystä löytyi. Sitten hän meni kassalle ja sanoi kassaneidille: ”Vain kaikkein parasta minun Mirrilleni." Kassaneiti siihen tokaisi: ” Sori nyt vaan, mutta kissanruokaa ei myydä ilman todisteita. Monilla vanhuksilla on nimittäin tapana ostaa kissanruokaa ja syödäkin ne itse, joten johtajamme vaatii todisteeksi nähdä kissanne."Niinpä mummo joutui lähtemään kotiin hakemaan kissaa ja palattuaan todisteiden kanssa sai ostettua ruuat. Seuraavan kerran mummo meni samaan kauppaan, ostaen tällä kertaa laatikollisen parhaimpia koirankeksejä: ”Koiralleni parasta, kun joulukin on tulossa” . Kassa jälleen vaati todisteita, koska jotkut vanhukset ostivat koirankeksejä omaksi ruuakseen, joten mummo laahusti kotiin ja palasi koiransa kanssa saadakseen joulupiparit ostetuksi. Seuraavan kerran mummon tullessa kauppaan, hänellä oli valmiiksi mukanaan laatikko, jossa oli pieni reikä kannessa. Hän pyysi kassaneitiä työntämään sormensa laatikkoon. ” En minä voi, siellä on kuitenkin jotain joka puree minua” sanoi kassaneiti. Mummon vakuuttaessa, ettei laatikossa ole mitään, mikä voisi vahingoittaa sormea, kassaneiti työnsi sormensa laatikkoon. ”Herranjeesus, tämähän haisee aivan paskalle!” Nyt mummolla levisi hymy naamalle ja hän sanoi: ”No niin, saanko nyt ostaa 3 rullaa vessapaperia, kiitos."

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 09:59

kai sitä voisi jos olisi ihan pakko

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.10.2009 - 15:56

kyllä varmaankin jos ei muuta olisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 21:38

Eläinten ruuat taitaa olla paremmin tutkittuja ja vitaminoituja kuin ihmisille tarkoitetut elintarvikkeet. Silti en niitä söisi.Nyt jo edesmenneen kissamme lempiruokaa oli maksamakkara ja sitäkään en saata syödä, kun se tuntuu niin kissanruualta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2009 - 09:53

Vaatisi varmaan useamman viikon paaston.
En ole kyllä koskaan nähnyt saati kuullut että niitä kukaan ostaisi ihmisravinnoksi.
Nakkipaketin saa samalla hinnalla kuin purkin kissanruokaa.