Kierrätättekö aikakausilehtiä asukkaiden, kavereiden, sukulaisten kesken?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.10.2009 - 14:15

Kierrätän kahden saman asian harrastajan kanssa. Tilaamme kukin eri lehden ja sitten vaihtelemme niitä. Aina ei viitsi mennä kirjaston lukusaliin lukemaan lehtiä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.10.2009 - 13:45

en tilaa, lue enkä siis kierrätäkkään (lukuunottamatta paria ammattilehteä)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2009 - 13:57

Kyllä, se kannattaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2009 - 14:06

Kyllä me niitä suvun kesken kierrätämme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2009 - 14:36

en.. työpaikalla en ovat asiakkaiden luettavissa mitä tilaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.10.2009 - 15:32

En kierrätä. Vien roskiin, jos niitä on, kyllä ne joku sieltä lehtilaatikosta kaivaa pois. Olen nähnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2009 - 16:05

Hieman tulee tehtyä sitä , yks harrastus/erikoislehti mitä kierrätettin työpaikalla, mutta nyt vaihdoin paikkaa eri toimistoon, joten se ei enään toimi.
Lehtiä tulee taas kotiin aika monta, pitänee vähentää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2009 - 16:20

En itse,mutta mun naapuri kierrättää,koska ostaa hurjasti irtonumeroita,monesti kuulemma kaksikin,kun on unohtanut ostaneensa jo.Sitä kautta vilkaisen sisustus-ym.lehtiä usein ja itse pistän eteenpäin yhdelle toiselle naapurille.Näin se homma pelaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2009 - 17:38

äiti kai antaa anna-lehtiä omalle äitilleen.. muuten ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.10.2009 - 18:33

Emme vaihda. Joskus tuon likkakaveriltani jonkun aikakauslehden jos siinä on minulle mielenkiintoista asiaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2009 - 20:26

Suomen Kuvalehdet lähetän lapsille Ouluun, kulttuurilehti Hiidenkiven postitan aina heti sen luettuani kotikuntani kirjastoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2009 - 21:32

Ei oo tullut kierräteltyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 13:03

Ei enää vuosiin.
Joskus nuorempana musiikkilehdet (Rumba, Saundi) sekä urheilulehdet kiersivät useamman kourassa ennen kuin päätyivät jätepaperilaatikkoon. Nykyisin saa saman infon netistä ja realiajassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 13:52

Ei kierrätetä mutta vien luetut lehdet usein työpaikan taukohuoneeseen. Saan paljon lehtiä myös
lahjaksi asiakastilaisuuksissa vaikka aikauslehdet eivät ole alaani.Kannan niitä töihin

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.10.2009 - 16:05

en kierrätä.