Kaipaan kylpyammetta kylppäriin, entä sinä? Olisi ihan loikoilla tuoksuvassa vaahdossa.

Kylppärirempan yhteydessä meiltä se poistettiin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.10.2009 - 13:46

poistettiin jo lähes parikymmentä vuotta sitten, enkä ole kaipaillut, suihku riittää mainiosti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.10.2009 - 14:04

Minulle riittä suihku ja uimahallin hierovat porealtaat tarvittaessa. Kylpyamme oli kurja puleerattava aikanaan. Minä sain aina pestä likaraidat ammeesta kun muut meidän perheessä olivat "sokeita" lialle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2009 - 14:21

Matkoilla köllöttelen usein iltaisin vaahtokylvyssä hotellin kylpyammeessa. Usein jo hotellia varatessa varmistan, että k.o. huoneessa on kylpyamme. Kotona ei ole ollut kylpyammetta pitkään aikaan, se poistettiin kylpyhuoneremontin yhteydessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2009 - 14:35

En kaipaa kylpyammetta. Veimme sen mökille jo aikoja sitten. Ehkä kerran kesässä loikoilen siellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2009 - 15:16

Voi, kyllä minä vielä joskus kaipaan lämmintä sireenin tuoksuista vaahtokylpyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.10.2009 - 15:33

En kaipaa, vaikka olihan siellä kiva lämmitellä itseään. Onneksi asunnossani ei ole kylpyammetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2009 - 16:26

Mulla oli lapsuudenkodissa(mutsin) amme ja totta puhuen olisis ihana lilliä vaahtokylvyssä talvi-iltoina kynttilöitä ammeen reunalla ja siemailla punaviiniä ja kuunnella vienoa musiikkia.
Monesti olen kuullut vuosia myöhemmin ihmisten haikailevan ammeita.
Mun lapsuudenmuistoissa amme aika horror-paikka,vahdin mutsin pulikoimista,koska meni illalla työpäivän jälkeen kuumaan kulpyyn ja usein nukahti sinne eli mun tehtävä oli vahtia ettei äit hukkunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2009 - 17:28

Minä olisin ihan tyytyväinen jos olisi edes suihku. Ukko on niin vanhanaikainen ettei kaipaa kun ulkosaunan vaan. Sitä ei kiinnosta laittaa sisäsaunaa ja kylppäriä. Murh... Sama juttu vessan kanssa, vaikka olen maininnut asiasta jo 20 vuotta, mitään ei ole tapahtunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2009 - 17:39

no olishan se ihan kiva.. mut ei mulla välttämättä olis kauheen usein aikaa maata vaan siellä.. ja kuluu vettä

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.10.2009 - 18:31

Entisessä kylppärissä oli amme. Vaahtokylvyn uutuus meni aika äkkiä ohi. Suihkussa sitten tuli seistyä siellä ammeessa. Uuteen ei tullut mieleenikään laittaa sitä. Ja pidän sitä epähygienisenä. Pestävä huolella joka käytön jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2009 - 19:09

Kun tässä vähän järjestelen asioitani, niin sitten minulla on asunto, jossa on kylpyamme. Siellä on ihanaa lilliä lylmänä päivänä. Lapsuuteni kodissa Helsingin Taka-Töölössä oli kylpyamme, saatoin lojua siellä parikin tuntia yhtä soittoa. Sukeltamaankin opettelin juuri kylpyammeessa, ei ollut kylmää uima-altaan vettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 13:00

En todellakaan, siinä vasta veden tuhlausta pahimmillaan, sauna on lämmitelyyn.
Ammeellisella on normaalissa suihkussa ainakin 10 minuuttia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 13:46

Meillä on ollut aina kyl pyhuoneessa amme. Kun remontoimme kylppärin, otimme poreammeen, marmorisen.
Kylpy on ihana kylmänä talvi-iltana. Saunasta en pidä,

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.10.2009 - 16:08

En kaipaile, ehkä sitten jos joskus päätyy asumaan taloon missä iso kylpääri.