Jos kuulut nettikeskustelupalstoihin,oletko koskaan tavannut oikeassa elämässä muita palstalaisia?

Olen tavannut ja hauskoja tilaisuuksia,jopa ystävyyskontaktit seuranneet jatkossa.

Avainsanat: nettikeskustelut tapaamiset real-life hyviä ystäviä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.10.2009 - 12:57

Jep, eräällä urheilusivustolla olevan henkilön. Kehui nimimerkkini juttuja mutta ei tiennyt että puhui juuri samalle tyypille. En paljastanut itseäni vaikka mieli teki sanoa; KIITOS!

Kysyjän kommentti

Moikka!Olisit vaan ottanut kiitokset kiitollisena vastaan.Onnea vaan!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.10.2009 - 13:48

Olen tavannut ja ystävystynyt useiden kanssa. He ovat vierailleet kotonani ja toisten kanssa soitellaan viikoittain. Esimerkiksi yhteiset harrastukset saa helposti foorumilaisia koolle.

Lähteet:
oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2009 - 13:49

en ole ollut niin paljoa mukana noissa jutturingeissä että olis päästy tapaamisvaiheeseen, eli ihan neitseellinen olen tässä suhteessa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2009 - 14:38

olen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2009 - 16:56

En ole tunnistanut yhtään NAPSU:laista, joeten en osaa sanoa olisinko törmännyt heihin missään!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.10.2009 - 16:09

en ole vielä tavannut mutta yhden hepun kanssa olen jo yli kaksi vuotta netissä säännöllisesti kirjoitellut ja teksitviestitellyt puhelimella.
Pitäisi tavata kyseinen henkilö lähiaikoina.