Mihin huhtikuun alussa kannattaisi lähteä, aikaa 5 päivää ja mukaan tulee 2v? Mielellään lämmintä ja lyhyet lennot!

Avainsanat: huhtikuu lämmin loma sää

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.10.2009 - 13:24

Ite tykkäsin Furteventurasta, ei tuu liian kuuma kun leuto tuuli käy koko ajan, mutta silti on lämmintä, sopivan rauhallista, mutta löytyy myös tekemistä jos haluaa ja ihanat hiekkarannat, jossa myös saa olla rauhassa ilman tungosta, sopii myös mukeloillae tää paikka. Muistaakseni noin 4 tunnin lentokin vain, kurkkaahan vaik alla olevasta linkistä:)

Lähteet:
www.lomamatkat.fi/rantalomat...tadeFuste/

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.10.2009 - 12:51

Aurinkolomia ajatellen tuo 5 pv on kovin lyhyt aika, itse olen ollut joskus huhtikuun lopussa Lissabonissa ja siellä oli ainakin silloin todella lämmintä. Mutta kuinka lyhyttä lentoa ajattelit, onko Lissabon liian kaukana lentoa ajatellen?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 13:40

Kysymyksestä ei selvinnyt kuinka lämmintä tarkoitat,mutta itse suosittelisin Amsterdamia,lyhyt lento ja kiva kohde.Helppo liikkua myös 2v kanssa.Myös Berliini lähellä ja sen lähellä uusi kylpyläkohde,lähes Rivieran veroinen.Lyhyen lennon päässä,mutta ei etelän lämmintä vaan keski-Euroopan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 13:49

Rooma on kiva kaupunkikohde, kolmen tunnin lennot ja paljon edullisia tarjouksia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 15:21

En ole ollut tuohon aikaan Prahassa, mutta haluaisin kovasti olla siellä juuri siihen aikaan.