Jokos pimenevät illat käy voimille eli väsyttääkö?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.10.2009 - 11:46

Ei varsinaisesti väsytä, mutta onhan se raskasta kun valoa on vaan muutama tunti vuorokaudessa ja koko ajan päivä lyhenee, mutta kohtahan sitä taas ollaan keväässä ja uusi elämä alkaa... Tai on siihen kyllä vielä pirusti aikaa...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.10.2009 - 21:37

eipä iltapuolella mitään ongelmia, aamupimeet vähän nyrppii

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.10.2009 - 21:37

Ei toki. Näissä pimeissä illoissa on oma eksotiikkkansa. Pitkät salaperäiset varjot ulkona ja kynttilöiden ja kohdevalojen tuovat tunnelmat, hiljainen taustamusiikki ja takkatuli. Ei niihin väsy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 21:49

Kyllä käy ja pimiät illat väsyttää, tosin nyt oon myös vähän kipiänä ja töistä pois tän päivän, saas nähdä huomen aamul mikä olo, josko ois työkuntonen vaiko ei.... kun on vapaata tykkään kyllä pimeistä illoista tuikkujen ääressä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 22:05

väsyttää, mutta väsyttäis vaikka ei olis pimeetä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 22:39

Ei oikeastaan vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 22:41

kynttilöitä pöydälle ja oma kulta kainaloon ja aamulla metsään lenkille kuuntelemaan kun lehdet rapisevat kun on vähän pakkasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.10.2009 - 00:47

Ei väsytä iltaisin oli sitten pimeää tai valoisaa, mutta aamut väsyttää sitäkin enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 09:41

Kyllä välillä väsyttää, mutta ei se pimeydestä johdu, pitänee nukkua enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.10.2009 - 12:42

Olen väsyneempi kuin yleensä.