mitä itse yleensä ostat laivalta?

Avainsanat: laiva

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.10.2009 - 12:27

Harvoin laivareissuilen, mutta silloin oon ostanut jotain karkkeja tuliaisiks, mieluista juomaa, jotain likööriä ehkä, tupakat, juustoja, kaviaarii, tms., joskus myös ostanut sielt silmälasitkin ja hyvät olivatkin, riippuupi hinnasta (vertailu maihin kannattaa kaikissa ostoksissa) ja herätteistä, mitä millonkin silmiin ja mielitekoihin osuu... eikä vähäsempänä kukkaron pulleus/laihuus:)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.10.2009 - 13:13

Ostan laivalta yleensä kotiin punaviiniä ja lastenlapsille makeisia.

Lisätty: 15.10.2009 - 19:01

Tosiaan tuo unohtui; jos on sopivaa (esim. Renault Carte Noir tai Remy Martin VSOP) konjakkia erikoistarjouksessa, niin sitten sitä pari pulloa...

Lisätty: 15.10.2009 - 20:16

Sitten vielä, jos on Calvadosia tarjouksessa, niin sitä ainakin 1 puteli...

Lisätty: 16.10.2009 - 08:53

Ja jos on huipputarjous viskistä (Chivas Regal), niin voihan sitä yhden ostaa...

Lisätty: 16.10.2009 - 16:00

En ole koskaan nähnyt armanjakkitarjousta laivalla, mutta jos joskus sattuisi kohdalle, niin voisinpa ostaa 1 pullon

Lisätty: 16.10.2009 - 20:12

Vieraita varten voisin ostaa Bombay Sapphire Giniä, jos olisi hyvässä tarjouksessa.

Lisätty: 16.10.2009 - 21:06

Ihan meinasi unohtua akvaviitit: 1 pullo Skåne Akvavit ja 1 pullo Linie Akvavit. Olivat nyt sitten tarjouksessa tai ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.10.2009 - 13:51

Ne minulle tavalliset, tupakat ja lakut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 14:45

Konjakkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 15:05

Kosmetiikkaa, likööriä ja karkkia. Aika vähän tulee osteltua, kun ei ne hinnat niin hirmuisen edullsia ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.10.2009 - 15:22

Juomat, syömät ja sauhut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 15:25

oon ollut laivalla tasan 6v sitten ja karkkia tuli ostettua =) .. ei oo toi laiva mun juttu, ku en juo enkä osaa tanssia.. eli menisin sinne vaan syömään ja nukkumaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 15:48

juotavaa , syötävää ja pikkuisille namusii....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 17:44

Eipä niissä juuri taida hintaeroa olla enään verrattuna maahintoihin (?) ainakaan suuria eroja?

Mutta ehkäpä syystä että siellä on aikaa perehtyä hajuvesiin - nameihin ja vaatteisiin niitä sitten joskus tuleepi hankittua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 17:45

Viinaa tietysti ja tupakkaa..kaikki muu on kalliinpaa kun maissa...

  Ilmoita asiaton vastaus
X
Vastattu: 15.10.2009 - 18:06

Energiajuomia, karkkia, limsaa sekä nuuskaa kavereille kunhan sopiva myyjä löytyy. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 18:17

ennen se oli aika selvää, viinat ja tupakat niinkuin laki salli, nykyisin tuskin mitään, eipä juurikaan kannata (joskus jotain kamppanjahintaista konjakkia)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 19:36

vähemmälle jääneet nuo laivareissut viime vuosina, vielä vähemmälle ostokset, enpä edes muista mitä olisin viimeksi ostanut laivalta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 19:44

Karkkia lapsille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 19:58

Eipä oiken napsuta nykyisin kun matka täältä satamaan ja takaisin maksaa enemmin kuin laivakeikka.Alkaa olla se kiintiö täysi ja tosta saimaankanavan suluissa seisoskelua ei viitsi monesti kokea.Tietysti ensimmäinen karta on mielenkiintoinen.Jos sattumalta lähden niin siinä ruuhkaassa Viski tai Konjakki pullo.Tupakkaakin saa muualta halvemmalla että ei kannata kavereille tuoda.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 20:03

Pullon viinaa ja kartsan tupakkaa, tai en sitten mitään. Laivaristeilyt ovat tylsiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 20:18

Karkkia, jotain juotavaa pari pulloa ja pyydettyjä hajuvesiä ym meikkejä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 20:46

Täältä kaukaisuudesta niin pitkä matka satamaan, ettei juurikaan tule seilailtua. Sen harvan kerran, kun oon käyny niin pakolliset konjamiinit, joskus hajuvettä ja naapurin puoskille pakolliset karkit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.10.2009 - 12:48

tupakkaa, alkoholia, karkkia-

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 11:19

Yleensä ihan ensimmäiseksi seisovan pöydän ruokailun.
Riippuu suunnasta minne olen menossa; jo mökille niin keissi lonkeroa, se toimii janojuomana parin viikon ajan. Jos kotiin päin niin tuliaistupakat ja viinat, itselle en välttämättä yhtään mitään.