Varastetulla Porschella 120 km/h kaupungin keskustassa - Käräjäoikeus: "Ei rangaistusta, kun on jo vanhojakin tuomioita..." Onko Suomi oikeusvaltio?

www.kymensanomat.fi/Online/2...37844490/4
Oikeusvaltio, kts: fi.wikipedia.org/wiki/Oikeusvaltio

Avainsanat: ylinopeus porsche käräjäoikeus oikeusvaltio

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.10.2009 - 18:42

tuollainen tuomari pitäisi saattaa edesvastuuseen tekemisistään, kenenkähän homma (oikeus) lähteä ajamaan asiaa ?

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 15.10.2009 - 10:11

No johan oli tuomio. Siis vähän sama, kuin jos olet tappanut yhden ihmisen, sen jälkeen voit huoleti tappaa koko kansan, niin tuomiota ei tule. Ajattelematonta toimintaa käräjäoikeudessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.10.2009 - 10:24

Ja jälleen: noin sitä pitää. Eihän toki toista saa enää rangaista. Hänellähän on jo tarpeeksi kärsittävää edellistenkin kanssa. Tulee vielä traumoja reppanalle. Sanonko minä mitä...!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 10:47

Amerikassa ennen hevosvarkaan sai ampua ilman suraamuksia?

Pitäisvät edes kiven sisässä tuollaiset ilman lomia!

Kaverini pyysi yhtä yötä samassa selissä autonsa romuksi ajaneen kanssa. Vastaus oli sitä emme valitettasti voi myöntää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 15:28

ei näköjään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 22:47

se on tämä kohtuullistmispykälä, 50pvä ehdotonta 12 rikoksesta, kohtuullistamispykälää käyttämällä 50 tuntia yhdyskuntapalvelua ja kaveri vielä myönsi tietävänsä tämän ja oli siksi tehnyt lisää keikkoja koska oli jäänyt yhdestä kiinni josta tulisi tuomio,tällainen on tää sarvikuonojen maa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.10.2009 - 12:50

eipä taida olla.