Huomenta napsulaiset ja aurinkoista päivää kaikille. Mittari näytti tänä aamuna -9, mites teillä muilla?

Lisätty: 15.10.2009 - 08:09

Aamupimeässä tuli kaivuri töihin ja jippii tällä viikolla saamme vesiputken eikä enää tarvitse tuskailla ja arvailla riittääkö vesi kaivossa. Voi mikä helpotus ja iso huokaus.

Avainsanat: sää tänään sää tänään

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.10.2009 - 17:25

"Huomenta" Mariaana ja kiitos samoin, aamusel meitil tääl 'eteläs' -2, nyt peräti + 5 astetta...
kropan sisäl on jäätävän kylmä, enkä lämpiä mitenkään, eilen saunan lauteil lämmittelemäs, täytyy vissii tänäänkin... kalinaaa... tutinaa... vapinaa....:)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.10.2009 - 08:14

-5 Keski-Suomessa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 09:03

Hesassa nyt -1,5 C yöllä taisi käväistä siellä kolmen pakkasasteen tienoilla

www.fmi.fi/saa/paikalli.html...e=Helsinki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 09:24

huomenta vaan,

pikku pakkasessa meni tuo aamulenkki, muutamana aamuna on jo näyttänyt tällaiselta Helsingin horisontissa

rajavartija.blogspot.com/200...lkeen.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 09:36

Hyvää huomenta sinne kylmmään.Mouhijärvellä -3astetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.10.2009 - 09:52

Tuossa yhdeksän aikaan oli -1, joten hyvin tarkenee vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.10.2009 - 10:12

Huomenta ja hyvä homma että vesiongelmat ratkeaa. Se on niin tärkeä asia tuo vesi arkisessa elossamme. Pakkasta oli meilläkin, mutta nukuin hyvin ansaitut yöunet oikein venyttämällä ja heräsin vasta hieman yli kahdeksan. Silloin oli -3.4 meidän mittarissamme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 10:42

Juu pakkasta on nyt -4°, eilen oli hieno ilma, saatiin suurin osa puista pudonneita lehtiä kasaan, saas nähdä pääseekö tänään ollenkaan haravoimaan, meillä on noita lehtipuita aika paljon niin voitte vain kuvitella mitkä määrät tulevat maahan lehtiä. Terijoen jalava on aikamoinen lehtilöistään. Tämmöisiä mietteitä nut näin aamuisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 10:49

Miinus 4 mittari aamulla näytti, kylmältä tuntuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 11:46

Lahdessa -3, aurinkoista ja kylmä tuuli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.10.2009 - 12:52

Kylmää on ollut viime päivät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 10:38

Tossa mittarissa on muisti ja tarkistan aamulla onko tullut pakkasennätystä. Tällä hetkellä se on -3.0 joten talvisista lukemista ollaan vielä kaukana. Tosin voihan se olla ettei enää edes mennä yli -20 kun talvi tuntuu vuosi vuodelta vaan pienenevän.