Miltä tuntuisi jos mainostaminen kiellettäisiin kuukaudeksi kokonaan, ei TV:stä, ei postiluukusta, pysäkeiltä ei siis mistään ...

näkyis minkäänlaisia mainoksia. Meniskö hermo vai helpottaisi oloa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 13.10.2009 - 17:45

Helpottaisi todella. Ärsyttää kun joka paikassa mainostetaan. Riittäisi vähempikin. Kuka niitä mainoksia yleensä katsoo ja lukee, ja ostaako kukaan mitään niiden perusteella? Epäilen, että aika vähän. Saisivat loppua kokonaan ainiaaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.10.2009 - 17:52

Mukavalta tuntuis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2009 - 18:31

taitais tulla kallis kuukausi ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2009 - 18:43

... ja kiellettäis aurinkoa nousemasta ..

"turha toivoa kuuta taivaalta"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2009 - 19:24

Outoa olis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2009 - 19:44

On kai sitä pärjätty joskus ilmankin, miksei mekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2009 - 20:20

Suomi pysähtyisi viikossa, ei ilmestyisi lehtiä, ei olisi MTV:tä, elikkä loppujen lopuksi elämä olisi aika tylsää. Ei edes seiska ilmestyisi tässä muutamia totuuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.10.2009 - 20:50

Ei haittaa, sanoi lapsenlapsenikin pienenä kun meni saappaat vääriin jalkoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2009 - 20:54

Taitaisi tulla vanha Neuvostoliitto mieleen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2009 - 21:18

Voisihan se hieman outo tilanne olla, mutta kk on lyhyt aika. Kun kuukausi on mennyt tietää, että tilanne normalisoituu, niin kyllä sen kestää =))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2009 - 21:25

ei merkitystä minulle, ei sinne ei tänne

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2009 - 21:54

ei olis yhtään pahitteeksi mainosten poistaminen tai ainakin vähentäminen. hermot välillä menee, kun mainosten takia jotkut nauhoittamani ohjelmat loppuu aina kesken, eikä näe loppua:(. ja kotiin tulevat mainoslehtiset useimmiten menee takkaan sytykkeeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2009 - 23:34

ois se tosi outoa.. ja multa menis kuukauden palkka :/ (jaan mainoksia)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2009 - 00:19

Happy days!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 14.10.2009 - 00:45

Nauttisin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2009 - 09:37

Sopii kyllä. Olisi varmaan aika ihanaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 17:57

Elä hemmetissä... joku repii leipänsä siitä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 10:48

Painettua sanaa on joskus ihan kiva lukea, varsinkin silloin jos on ostamassa ko. tuotetta ja mainosten tutkiminen on siis täysin vapaaehtoista. Radiosta ja televisiosta tuleva pakkomainonta sen sijaan on täysin turhaa ja usein aika raskasta.