Kuinka koristelet parvekkeesi tai kuistisi näin syksyllä?

Avainsanat: kanerva kori tuikku havu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.10.2009 - 20:29

Nyt kun tuo valokatos on (vihdosta 20v oottelun jälkeen..hmmm..) saatu laitettuu, niin kahtellaa, kauemmaks pihalle oon laittanu maahan jo noi valotolpat noin 40cm korkiat/himmeät nelisen kipaletta vaiko viis?, jot ei ihan pimiä oo, yleensä oon sit ikkunapenkkeihin laittanut kanervii, saas nähä laitanko nyt, mut se valo on tärkeintä mulle nyt syksyllä kun on niin pimeää...joulunajan valot laitan yleensä aikasintaan ensimmäisenä adventtina luumupuuhun ja naapurin pihast erottavaan aitaan sekä yhteen vajan sivusta lähtevään kehikkoon.... talvemmalla ja jos lunta pukkaa, niin sitten voip tehdä vaik lumilyhtyi pihalle:)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 13.10.2009 - 17:15

Se saa olla ihan luomutilassa kesäisen kukkaloiston ja muun hilpetöörin jäljiltä. Ainoastaan jos jotain laitan, laitan seinäkynttiläjuttuihin kynttilät palamaan ja ristikkoon ennen joulua krassin ja toiseen jouluvalot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.10.2009 - 17:17

En mitenkään. Lyhdyssä joskus palaa tuikkukynttilä, milloin nyt muistan sen sinne laittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2009 - 18:00

En ole koristellut mitenkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2009 - 18:32

kunhan korjailen kesäromut pois ennen lumentuloa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2009 - 18:34

En koristele mitenkään tyhjä saa kuisti olla, joulunaikaan on valoja ja havuköynnös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2009 - 18:44

emännän oheiden mukaan,
ei ole vielä kuulunut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2009 - 19:41

Kynttilälyhty etupihalle oven viereen muutama viikko sitten. Öljykynttilää polttelen ja vaihdan uuteen. Mukavaa näin pimeinä aikoina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2009 - 20:16

Ei ole tarvetta koristella.kelpaa sellaisenaan. Tuikku lyhtyyn riittää ja pieni tekokuusi on pöydällä johon saatan laitaa Joulunajaksi pikkuvalot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2009 - 20:16

Vaimon "toiveiden" mukaan; sähkövaloketjuja, lyhtyjä, kynttilöitä, valopallo, havuköynnöksiä jne. jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2009 - 20:28

En minä ole koristellut mutta vaimoni koristelee joka syksy etupihan kuistin ja takapihan, kanervia, kuusen oksia, joskus saattaa olla katajan oksia vähän. (kataja on rauhoitettu). Joskus on koriste kurpitsoita, mutta niitä harvemmin nykyään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 14.10.2009 - 00:45

lyhty löytyy, siinä kaikki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2009 - 08:08

Kynttilälyhtyjä, valosarja, kanervia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 10:59

Siinä on tuollainen rähjäinen rautalyhty ja varmaa joulukuun koittaessa siinä palaa myöskin kynttilä. Vaahtera on metrin päässä ja kuusi kolmen joten puista saa nauttia tarpeeksi repimättä kotiin oksia. Parvekkeenlasitus tekee siitä ikään kuin ylimääräisen huoneen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2009 - 16:56

Laitan kynttilälyhtyjä roikkumaan terassille, joka on aika iso. Sitten autokatoksessa on sellainen aika iso kynttiläjuttu.Ovat jo täydessä käytössä.Valoa pimeyteen.